ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت به قیمت گذاری کنسول اکس باکس وان اکس افتخار می کند

با قیمت 499 دلار، کنسول میان نسلی اکس باکس وان اکس قطعاً برای هر گیمری ساخته نشده و از بامداد امروز که این پلتفرم رسماً معرفی شد، همین موضوع بسیاری از گیمرها را آزرده خاطر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۲۰

با قیمت 499 دلار، کنسول میان نسلی اکس باکس وان اکس قطعاً برای هر گیمری ساخته نشده و از بامداد امروز که این پلتفرم رسماً معرفی شد، همین موضوع بسیاری از گیمرها را آزرده خاطر کرده است. اما مایکروسافت می گوید به قیمت گذاری کنسول جدید و قدرتمندش «افتخار می کند».

در جریان مصاحبه ای پس از کنفرانس Xbox E3، آرون گرینبرگ، مدیر واحد بازاریابی اکس باکس به صحبت درباره عضو جدید خانواده اکس باکس وان پرداخت. پس از پرسش این سوال که «اکس باکس وان اکس قیمتی دو برابر نسبت به اکس باکس وان اس دارد، پیام شما برای جامعه اکس باکس چیست؟» وی پاسخ داد:

ما به قیمت گذاری افتخار می کنیم. حقیقت این است که ما [اکس باکس وان اکس] را طراحی کردیم تا محصولی پریمیوم با بیشترین قدرت، بیشترین پرفورمنسی که تا به حال مشابه اش دیده نشده، بدون سازش و [قادر به نمایش] رزولوشن حقیقی 4K باشد.

به چیزی مانند فورتزا نگاه کنید که با رزولوشن واقعی 4K و 60 فریم بر ثانیه اجرا می شوند. چنین چیزی نیازمند قدرت پردازش گرافیکی خارق العاده ای است. چنین چیزی نیازمند حافظه زیاد و طراحی منحصر به فرد است. بنابراین ما با کمترین سازش آن را طراحی کردیم. ما این را نساختیم تا جعبه ای ارزان قیمت باشد. ما این را به عنوان محصولی پریمیوم برای افرادی ساختیم که بهترین کنسولی که دیده اند را می خواهند.

کنسول اکس باکس وان اکس قرار است از روز 7 نوامبر (16 آبان ماه) با قیمت 499 دلار روانه بازار می شود و از قابلیت های پیشرفته ای مانند رزولوشن 4K و دامنه داینامیک بالا پشتیبانی می کند. مایکروسافت می گوید که 35 بازی مختلف از همان ابتدا، از آپدیت ها و پچ های رایگانی بهره مند خواهند شد که از تکنولوژی کنسول جدید استفاده کرده و کیفیت تصویر و گرافیک را بهبود می بخشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • high end
    high end | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

    @ shahriyar @mr.noom
    من نگفتم با ۵۰۰دلار میشه سیستم بهتر از Xbox one x بست من گفتم کیفیت صرفا به رزولوشن و فریم ریت نیست و از رو این ها نمیشه راجب کیفیت نظر داد،شما هم که ندیدید کیفیتشو که می گید سیستم با این کیفیت نمیشه بست.
    تازه همین gtx 1080ti به تنهایی با ۶۵۰ دلار ۱۱.۳ترا فلاپس قدرت داره یعنی با ۱۵۰دلار بیشتر قدرتش دو برابر Xbox one x هست که در مجموع سی پی یو و جی پی یو قدرتش ۶ ترا هست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی