ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی 2 Beyond Good & Evil بعد از 15 سال رونمایی شد؛ سوپرایز کنفرانس یوبی سافت [تماشا کنید]

شرکت یوبی سافت، با معرفی دومین نسخه از بازی Beyond Good & Evil یک پایان طوفانی برای کنفرانس خود در نمایشگاه E3 رقم زد. یک تریلر سینماتیک بدون هیچ گونه مقدمه ای نمایش داده شد که با ...

پویا پورنصیر
نوشته شده توسط پویا پورنصیر | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۲:۱۳

شرکت یوبی سافت، با معرفی دومین نسخه از بازی Beyond Good & Evil یک پایان طوفانی برای کنفرانس خود در نمایشگاه E3 رقم زد. یک تریلر سینماتیک بدون هیچ گونه مقدمه ای نمایش داده شد که با توجه به اتمسفر تریلر، فهمیدیم که بالاخره انتظار به پایان رسیده است.

میشل انسل، خالق اولین نسخه این بازی که سال 2003 عرضه شد، قبل از نمایشگاه E3 اعلام کرده بود که خبری از نسخه دوم این سری در کنفرانس یوبی سافت نیست. خوشبختانه، او دروغ گفت! میشل انسل روی سن آمد و بعد از ریختن اشک شوق، حس خود را نسبت به اثر خود ابراز کرد.

فضای پست مدرن و سایبرپانک بازی Beyond Good & Evil 2 خود را کاملاً با دیگر عناوین معرفی شده متمایز می کند. داستان بازی قبل از نسخه اول روایت می شود؛ زمانی که هنوز جید، قهرمان اصلی نسخه اول، به دنیا نیامده بود. در دنیای Beyond Good & Evil مفهوم فرهنگ های متفاوت دیگر معنا ندارد و همه انسان ها از انواع نژادها، در کنار حیوانات زندگی خود را می گذرانند. مجسمه های بودا با تصاویر هولوگرامی روی آن درکنار آسمانخراش های بلند و بازار سنتی چین؛ همه و همه نوید یک تجربه جذاب از طرف میشل انسل و تیمش را می دهند.

گفته شده که بخش آنلاین بازی به شدت غنی و پر از محتواهای مختلف خواهد بود. هنوز تاریخ انتشاری برای بازی درنظر گرفته نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی