ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لاجیتک و معرفی دوربین امنیتی «2 Circle» با قابلیت نصب در مکان های مختلف

لاجیتک امروز از سری تازه دوربین های امنیتی خود با نام «Circle 2» رونمایی کرده که با هدف نصب در هر مکان دلخواه توسعه یافته است. دوربین مذکور که به یک لنز فوق عریض 180 ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

لاجیتک امروز از سری تازه دوربین های امنیتی خود با نام «Circle 2» رونمایی کرده که با هدف نصب در هر مکان دلخواه توسعه یافته است.

دوربین مذکور که به یک لنز فوق عریض 180 درجه ای مجهز است، دارای کانکتور هوشمند بوده و می تواند در داخل یا خارج از خانه نصب شده و تصاویری با کیفیت 1080p را ضبط کند. همچنین باید عنوان کرد که «Circle 2» در دو مدل سیم دار و بی سیم عرضه خواهد شد.

گفتنی است مدل بی سیم دوربین مذکور دارای باتری هایی قابل تعویض بوده و به ادعای شرکت سازنده قادر است تا سه ماه را بدون نیاز به شارژ مجدد روشن بماند. اما یکی از ابزارهای جانبی قابل تهیه برای این دوربین امنیتی «Windows Mount» نام داشته و به کاربر امکان نصب دوربین روی پنجره را خواهد داد تا از درون خانه، محیط بیرون را تحت نظر داشته باشد.

دوربین «Circle 2» با هدف نصب در هر مکان دلخواه توسعه یافته است

علاوه بر آن برای موقعیت هایی که نیاز به نظارت بی وقفه یک مکان است، می توان از طریق اتصال «Plug Mount» به کانکتور هوشمند دوربین، آن را به صورت مستقیم به پریز برق متصل کرد.

اما شاید جالب توجه ترین ویژگی «Circle 2» را بتوان پشتیبانی آن از پلتفرم های خانه هوشمند آمازون و اپل دانست. در حالی که محصول مورد بحث در ابتدای عرضه با HomeKit اپل سازگار نخواهد بود اما پشتیبانی از الکسا به کاربران این امکان را خواهد داد تا از طریق دستورات صوتی تنظیمات و وضعیت ضبط دوربین را کنترل کنند.

لازم به ذکر است که کاربر قادر خواهد بود تا با استفاده از اپلیکیشن «Logi Circle» به صورت زنده منطقه تحت پوشش دوربین های امنیتی مذکور را نظارت کرده و یا از حرکت های تشخیص داده شده توسط دوربین مطلع شود.

ناگفته نماند علاوه بر دارا بودن قابلیت نصب در هر مکان دلخواه، «Circle 2» از ویژگی هایی نظیر دید در شب، فضای ابری رمزنگاری شده و پشتیبانی گیری آنلاین و نگهداری به مدت 24 ساعت برخوردار است. گفتنی است لاجیتک قیمت های 180 و 200 دلاری را به ترتیب برای مدل سیم دار و بی سیم در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی