ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کامپیوتر گیمینگ Area 51 از Alienware با قدرتمندترین سخت افزار موجود معرفی شد

شرکت Alienware امروز نسخه ای آپدیت شده از کامپیوتر گیمینگ «Area 51» خود را معرفی کرد. مشتریان این سیستم قدرتمند می توانند قطعات آن را به شکل درخواستی از بین پردازنده های Core X جدید اینتل و ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

شرکت Alienware امروز نسخه ای آپدیت شده از کامپیوتر گیمینگ «Area 51» خود را معرفی کرد. مشتریان این سیستم قدرتمند می توانند قطعات آن را به شکل درخواستی از بین پردازنده های Core X جدید اینتل و یا پردازنده های Ryzen Threadripper شرکت AMD انتخاب کنند.

همانگونه که ذکر شد، شما می توانید کامپیوتر دلخواه خود را به Alienware سفارش دهید و از جدیدترین سری پردازنده های شرکت اینتل یعنی Core X استفاده کنید. بدین ترتیب یا می توانید به سراغ پردازنده ۶ هسته ای Core i7 7800X یا پردازنده ۸ هسته ای Core i7 7820X و یا نسخه ۱۰ هسته ای Core i9 7900X بروید.

این در حالیست که انتخاب کارت گرافیک در این سیستم هم در نوع خود جالب است. یا می توانید نسخه پایه را انتخاب کنید که یک کارت گرافیک Nvidia GTX 1050 Ti است، یا به سراغ انتخاب کارت های دوگانه GTX 1080 Ti بروید و یا سه کارت گرافیک AMD Radeon RX 580 به شکل همزمان داشته باشید.

لازم به ذکر است که به عنوان خریدار می توانید حافظه رم دستگاه را تا ۶۴ گیگابایت از نوع چهارکاناله هایپراکس DDR4 و ۲۹۳۳ مگاهرتز افزایش دهید. این در حالیست که برای حافظه داخلی، دو انتخابِ SSD یک ترابایتی یا حافظه HDD دو ترابابتی پیش روست.

نسخه مجهز به پردازنده Threadripper از پنجم مرداد ماه عرضه می شود ولی مدل های مجهز به پردازنده Core X در پایان تابستان از راه می رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • m,reza,fiki
    m,reza,fiki | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

    یا خدا سیستمای ما نسبت به اینا فسیلن،

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی