ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین تریلر گیم پلی از Far Cry 5 منتشر شد [تماشا کنید]

یوبیسافت در جریان کنفرانس خبری خود در E3، اطلاعات و تریلر جدیدی از Far Cry 5 منتشر کرد. تریلر بازی شهروندان مسلحی را نشان می دهد که در کلیسا جمع شده، ترانه Amazing Grace را ...

پدرام بهادری
نوشته شده توسط پدرام بهادری | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۲:۴۱

یوبیسافت در جریان کنفرانس خبری خود در E3، اطلاعات و تریلر جدیدی از Far Cry 5 منتشر کرد. تریلر بازی شهروندان مسلحی را نشان می دهد که در کلیسا جمع شده، ترانه Amazing Grace را می خوانند و سلاح هایشان را بالا می برند.

پس از پخش این تیزر، دن هی (Dan Hay)، تهیه کننده بازی، به روی استیج آمد تا کمی درباره شهر هوپ کانتی و فضای حاکم بر آن توضیح دهد.

او هوپ کانتی را محیطی بزرگ و اشغال شده توسط فرقه مذهبی خطرناکی دانست و اینکه مردمان شهر به شدت از وضعیت حاکم هراس دارند. تلفن های همراه نیز آنتن نمی دهند و به بیان بهتر، کسی خارج از هوپ کانتی نیست که بتواند به یاری شما بشتابد.

با تمام شدن توضیحات دن هی، نوبت به پخش تریلری از گیم پلی بازی رسید. دو تا از کاراکترهای بازی از دور کلیسایی که پیش از این دیدیم را زیر نظر دارند.

مردمانی که دعوت پیوستن به فرقه را رد کرده اند، در جلوی کلیسا دست و پا بسته زانو زده اند و توسط اعضای فرقه به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم قرار می گیرند.

کاراکتر دیگر که گریس آرمسترانگ نام دارد، به بالای برجی در همان نزدیکی می رود تا از شما با سلاح تک تیرانداز خود پشتیبانی کند. درگیری شدیدی صورت می گیرد و درست زیر باران سنگین گلوله ها، سگی به نام بومر (Boomer) سلاح دشمن را برای شما می آورد.

کاراکتری دیگر از حزب مقاومت نیز با هواپیما خود به کمک شما می آید و به این شکل با برخی از جنبه های گیم پلی بازی و کاراکترهای آن آشنا می شویم.

Far Cry 5 در تاریخ 8 اسفند برای پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Arman1377
    Arman1377 | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

    بزرگترین تفاوتش که تو این ویدیو من دیدم وجه واقعی تر کمک گرفتن از سگ و دوست تک تیر اندازات و ... که این دست رو باز میزاره

  • pezhman
    pezhman | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

    خیلی خوبه

مطالب پیشنهادی