ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توسعه یک زیردریایی لوکس شخصی با مشخصات مورد تایید ناسا

چنانچه موجودی حساب های بانکی تان بالاست و به دنیای آبی رنگ اعماق دریا علاقه مند هستید، شاید مایل باشید در یکی دو سال آینده یک زیردریایی اختصاصی لوکس دوازده نفره خریداری کنید و از ماجراجویی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

چنانچه موجودی حساب های بانکی تان بالاست و به دنیای آبی رنگ اعماق دریا علاقه مند هستید، شاید مایل باشید در یکی دو سال آینده یک زیردریایی اختصاصی لوکس دوازده نفره خریداری کنید و از ماجراجویی در اقیانوس ها لذت ببرید.

کمپانی «Ocean Submarine» هم اکنون در حال توسعه یک زیردریایی با نام «Neyk» است که محصولی بسیار گران قیمت برای افرادی خاص خواهد بود. زیردریایی مذکور قادر است تا عمق 500 متری از سطح اقیانوس نفوذ کرده و با سرعت 15 گره (معادل با حدوداً 28 کیلومتر بر ساعت) حرکت کند.

همانطور که اشاره شد زیردریایی لوکس 19.2 متری «Neyk» می تواند 12 سرنشین را با خود حمل کند و طراحی داخلی وسیله مورد بحث شبیه به یک هواپیمای شخصی بوده و قابلیت هایی نظیر تهویه هوا و سیستم گرمایش و دیگر ویژگی های هواپیماها هم درون آن گنجانده شده است. همچنین باید اشاره کرد که در طراحی زیردریایی «Neyk» یک رستوران کوچک و یک کتابخانه هم در نظر گرفته شده اند.

شرکت «Ocean Submarine» می تواند پلتفرم زیردریایی «Neyk» را به گونه ای سفارشی سازی کند که در حوزه های گوناگونی نظیر مطالعات دریایی، گردشگری و حتی نظامی هم مورد استفاده قرار گیرد. همچنین بد نیست بدانید که این وسیله با مشخصات مورد تأیید ناوگان رویال هلند و ناسا تولید خواهد شد که به معنی تجهیز آن به بدنه ای بسیار مقاوم است.

ناگفته نماند شرکت سازنده مدعی شده که در دی ماه یا بهمن سال جاری، ساخت نمونه اولیه زیردریایی مذکور را همراه با مدل هایی دیگر و در طول های 20.1، 21.9 و 24 متری کامل خواهد کرد و پس از بررسی های لازم، تولید آن را آغاز می کند. «Ocean Submarine» تاکنون اطلاعاتی در مورد قیمت زیردریایی خود منتشر نکرده اما با همکاری کمپانی هایی نظیر رولز رویس نباید انتظار قیمتی ارزان را داشت.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • تکنولوژی برتر
    تکنولوژی برتر | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

    تروخدا یکی به ما هم بگه اینجور پولارو چجوری در میارن ثواب داره.

  • thepjt
    thepjt | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

    سازمان ملی "هوانوردی و فضانوردی" باید بیاد مشخصات زیر"دریایی" تایید بکنه ؟

    احیانا نباید این مشخصات توسط نیروی دریایی یا کشتی رانی یا همچین چیزایی تایید بشن ؟

  • Malek Mohammadi
    Malek Mohammadi | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

    خوبه

  • moslemzare
    moslemzare | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

    لاکچری زیرابیا میخرن?

مطالب پیشنهادی