ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Alienware مانیتور و لوازم جانبی گیمینگ جدیدش را به E3 2017 آورد

شرکت Alienware که یکی از زیرمجموعه های کمپانی Dell محسوب می شود، در جریان نمایشگاه E3 امسال از لوازم جانبی جدیدی رونمایی کرد که دو عدد ماوس، دو دستگاه کیبورد و یک مانیتور گیمینگ حرفه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

شرکت Alienware که یکی از زیرمجموعه های کمپانی Dell محسوب می شود، در جریان نمایشگاه E3 امسال از لوازم جانبی جدیدی رونمایی کرد که دو عدد ماوس، دو دستگاه کیبورد و یک مانیتور گیمینگ حرفه ای را شامل می شوند.

دو ماوس جدید ایلینور به نام های Advanced Gaming Mouse و Elite Gaming Mouse با ترتیب با قیمت 50 و 90 دلار عرضه می شوند. هر دو دستگاه به دکمه تغییر سریع DPI برای تعیین میزان حساسیت حسگر لیزری، LED های قابل تنظیم، و هفت دکمه قابل سفارشی سازی مجهز شده اند. مدل گران قیمت تر از مواد با کیفیت تری ساخته شده، ارتفاعش قابل تنظیم است، و تعداد سطح DPI بیشتری در مقایسه با دیگری دارد.

نخستین کیبورد جدید این کمپانی Advanced Gaming Keyboard نام دارد و با قیمت 90 دلاری، به سوئیچ های مکانیکی KaiHua و نورپردازی محیطی LED مجهز شده است، حال اینکه با پرداخت 120 دلار می توانید مدل Pro را تهیه کنید که کلیدهای بک لایت، ولوم چرخان و دکمه های اختصاصی برای ثبت و اجرای عملیات ترکیبی (ماکرو) را در اختیارتان قرار می دهد.

نهایتاً به مانیتور گیمینگ جدید Alienware 25 می رسیم. این دستگاه با پنل تمام اچ دی و رزولوشن 1080×1920 پیکسل، نرخ رفرش 240 هرتز و زمان پاسخدهی 1 میلی ثانیه ای عرضه می شود. برای خرید مدل مجهز به فناوری فری سینک AMD باید 500 دلار بپردازید، در حالی که مدل سازگار با تکنولوژی G-Sync انویدیا 200 دلار گران تر است و برایتان 700 دلار آب می خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی