ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محصولات اداری هوشمندی که از تنبلی کارکنان جلوگیری می کنند

همه ما می دانیم که نشستن بدون وقفه در طول روز می تواند برای سلامتی مضر باشد و بسیاری از کمپانی ها تلاش کرده اند تا با عرضه محصولات مدرن، بر این مشکل چیره شوند. ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

همه ما می دانیم که نشستن بدون وقفه در طول روز می تواند برای سلامتی مضر باشد و بسیاری از کمپانی ها تلاش کرده اند تا با عرضه محصولات مدرن، بر این مشکل چیره شوند. اکنون هم شرکت معتبر طراح مبلمان «هرمان میلر» سنسورهایی را با نام «Live OS» معرفی کرده که به سلامت و حفظ تناسب اندام کاربران کمک می کنند.

گفتنی است سنسورهای «Live OS» علاوه بر محصولات کمپانی «هرمان میلر» روی میزهای دیگر شرکت ها هم قابل نصب است. این حسگرها قادر هستند اطلاعاتی نظیر بازه های زمانی تبدیل میز به شکل ایستاده و یا نشسته را جمع آوری کرده و کاربر می تواند از طریق اپلیکیشن مخصوص این کمپانی اهدافی را برای یادآوری زمان های نشست و برخاست مشخص کند.

این سنسورها بازه های زمانی نشست و برخاست کاربر را پایش کرده و در مواقع لزوم به او هشدار خواهند داد

از همین رو سیستم مورد اشاره افراد را به تحرک بیشتر در طول روز ترغیب می کند. از طرف دیگر افراد می توانند از «Live OS» برای تنظیم ارتفاع دلخواه میزهای کمپانی «هرمان میلر» بهره برده و آن ارتفاع را در نرم افزار مربوطه ذخیره کنند تا هر گاه کاربر به میز کار خود بازگشت، ارتفاع آن به صورت خودکار مطابق با عادات کاربر تنظیم شود.

لازم به ذکر است سنسورهای مورد بحث به صورت مجزا با قیمت 100 دلاری به فروش خواهند رسید و اشتراک سالیانه اپلیکیشن مختص به آن هم 36 دلار هزینه در بر خواهد داشت. نکته تعجب بر انگیز این است که حق اشتراک سالیانه برای استفاده نرم افزار مورد اشاره همراه با محصولات شرکت «هرمان میلر»، رقمی در حدود 60 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی