ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل احتمالاً توانایی پاسخ دادن به تقاضای اولیه برای آیفون ۸ را ندارد

پیشتر خوانده بودیم که اپل احتمالاً جهت تأمین تقاضای بازار برای آیفون 8 با مشکلاتی مواجه خواهد بود و به تازگی هم گزارشاتی منتشر شده که نشان می دهند در بهترین حالت در حوالی کریسمس ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

پیشتر خوانده بودیم که اپل احتمالاً جهت تأمین تقاضای بازار برای آیفون 8 با مشکلاتی مواجه خواهد بود و به تازگی هم گزارشاتی منتشر شده که نشان می دهند در بهترین حالت در حوالی کریسمس (اوایل دی ماه) می توان این موبایل مورد انتظار را به راحتی تهیه کرد. به طور واضح تر بهتر است اینگونه بیان کرد که در حال حاضر علاقه مندان با مراجعه به اپل استورها و یا خرده فروشی ها قادر هستند به تعداد دلخواهی آیفون خریداری کنند اما احتمالاً در ماه های اولیه عرضه با محدودیت هایی نظیر هر نفر یک آیفون 8 مواجه خواهیم بود.

تنها ۱۳میلیون آیفون ۸؛ همه آن چیزی که اپل در ابتدای کار دارد

گفتنی است بر اساس اعلام نظر تحلیلگران، با وجود آنکه به نظر نمی رسد تولید آیفون 8 با تأخیری مواجه شود اما باید گفت که کمپانی کالیفرنیایی احتمالاً قادر نخواهد بود تا پاسخگوی تقاضای اولیه در زمان عرضه آن باشد. به عقیده آنها اپل در زمان عرضه اولیه آیفون ادیشن یعنی در شهریور ماه سال جاری، تنها می تواند 13 میلیون دستگاه را در اختیار علاقه مندان قرار دهد. این بدان معناست که تولید کم و تقاضای زیاد آن می تواند به افزایش قیمت این محصول در بازار سیاه منجر شود و بدون شک در کشور ایران هم باید منتظر قیمت های نجومی در زمان اولیه عرضه باشیم. 

همچنین تحلیلگران عنوان کرده اند که تولید آیفون 8 در فصل پایانی سال 2017 با رشدی قابل ملاحظه مواجه شده و تقریباً در حدود 55 درصد از تولیدات اپل را به خود اختصاص می دهد که این روند تا اواسط سال 2018 ادامه خواهد یافت.

لازم به ذکر است طبق ادعاهای تحلیلگران، تصمیمات مربوط به قطعات حاضر در آیفون های جدید هم اکنون نهایی سازی شده و اهالی کوپرتینو احتمالاً در سال 2018 نمایشگرهای OLED را در دیگر مدل های تولیدی خود نیز استفاده خواهند کرد.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • 68peyman
    68peyman | ۲۵ خرداد ۱۳۹۶

    قاعدتا شاهد یک گوشی انقلابی نخواهیم بود

  • salemi
    salemi | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

    دهنمونو سرویس کردی با این خبر ? خداشاهده بار دهمه که گذاشتی یه بار میگه زیاد فروش میره یه بار میگه کم یه بار اینطوری یه بار اونطوری!! مطمعا هستم مثل ای هشت دهن ما رو با ایفون هشت هم سرویس میکنی?

  • محمد امینی
    محمد امینی | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

    شاید از جلو شبیه اس۸باشه چون پنل سامسونگ داره

مطالب پیشنهادی