ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعهد 1 میلیارد دلاری اپل برای حمایت از پروژه های سبز

همانطور که احتمالاً می دانید، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اقدامی مغایر با منافع بین المللی، ایالات متحده را از پیمان زیست محیطی پاریس خارج کرد که این امر، موجب اعتراضات بسیاری از سوی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۵

همانطور که احتمالاً می دانید، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اقدامی مغایر با منافع بین المللی، ایالات متحده را از پیمان زیست محیطی پاریس خارج کرد که این امر، موجب اعتراضات بسیاری از سوی مردم و رهبران صنعت آمریکا شد.

بسیاری از مردم آمریکا تعهد خود را به قرارداد اقلیمی پاریس اعلام کرده اند

علی رغم تصمیم دولت فدرال، بسیاری از شهرها، ایالت ها و کمپانی های کشور مذکور تعهد خود را به معاهده پاریس اعلام نموده و بر حفاظت از محیط زیست تاکید کرده اند. اپل نیز در همین راستا و در ادامه فعالیت های پیشین خود، طی تعهد یک میلیارد دلاری جدیدی از انرژی های پاک و سایر پروژه های سبز حمایت کرده است.

اقدام مورد بحث تقریباً مانند تعهد 1.5 میلیاردی کمپانی ساکن کوپرتینو در سال 2015 و درست پس از تصویب معاهده پاریس است. «لیسا جکسون» معاون بخش محیط زیست، سیاست گذاری و روابط اجتماعی اپل در این باره می گوید:« رهبریِ جامعه تجاری برای حل بحران تغییرات اقلیمی و حفاظت از سیاره مشترکمان امری حیاتی است.»

مبلغ در نظر گرفته شده از سوی اپل، صرف افزایش بهره وری کارخانه های کمپانی و زنجیره تامین آن شده و در ضمن، جهت استفاده هرچه بیشتر از انرژی های نو به کار گرفته خواهد شد. شرکت مورد بحث همچنین توجه ویژه ای به بازیافت محصولات خود داشته و قصد دارد استخراج مواد اولیه تازه از معادن را تا حد امکان کاهش دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی