ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تست تصادف تسلا مدل X؛ ایمن ترین SUV جهان [تماشا کنید]

به نظر مى رسد باز هم تسلا به افتخار جديد دست پيدا كرده است. در روز سه شنبه اداره ى ايمنى حمل و نقل ملى (NHTSA) مدل X را تست و ارزيابى كرد و بيشترين ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

به نظر مى رسد باز هم تسلا به افتخار جدید دست پیدا کرده است. در روز سه شنبه اداره ى ایمنى حمل و نقل ملى (NHTSA) مدل X را تست و ارزیابى کرد و بیشترین امتیاز ممکن را به این خودرو اعطا نمود.

این خودرو در تمام تست هاى مربوط به تکنولوژى ۵ ستاره دریافت کرد و باعث شد این SUV به عنوان ایمن ترین SUV موجود شناخته شود.تمام ورژن هاى مدل X شامل ( 60D, 75D, 90D, P90D و 100D) در تست تصادف از جلو، اطراف خودرو، عقب ، چپ کردن و ایمنى کلى امتیاز کامل را به دست آوردند. در واقع NHTSA در این تست تمام جنبه هاى مربوط به تصادفات را در نظر گرفت. این خودرو در تست مربوط به چپ کردن فقط ٩/٣ درصد تغییر کرد.این خودرو به دلیل محل قرار گیرى پکیج هاى باترى مرکز ثقل پایینى دارد. این باترى ها در کف کابین قرار دارند. به همین دلیل این خودرو در برابر چپ شدن مقاومت مى کند.

NHTSA درباره این خودرو اعلام کرد:" در میان تمام خودروهایى که تاکنون در اینجا تست شده اند، از لحاظ ایمنى تمام ورژن هاى مدل X در رده ى دوم نسبت به تسلا مدل S قرار دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • xiaomi
    xiaomi | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

    اینا تکامل یافته تر از ما هستن

    • فرزاد
      فرزاد | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

      اره

مطالب پیشنهادی