ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل از بخش جدید Android Excellence در پلی استور رونمایی کرد

بسیاری از فروشگاه های اپلیکیشن دارای بخشی به نام Editor's Choice هستند که در آن آخرین و بهترین عناوین عرضه شده را گلچین می کنند. اما گوگل می خواهد پایش را یک قدم فراتر بگذارد. غول ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۵

بسیاری از فروشگاه های اپلیکیشن دارای بخشی به نام Editor's Choice هستند که در آن آخرین و بهترین عناوین عرضه شده را گلچین می کنند. اما گوگل می خواهد پایش را یک قدم فراتر بگذارد.

غول موتورهای جستجو در همین راستا بخشی به نام Android Excellence را در پلی استور راه اندازی کرده که اپلیکیشن های خاصی در آن قرار می گیرند؛ مواردی که به عقیده گوگل «تجربه کاربری باورنکردنی» ای ارائه می کنند، صحیح ترین و کاربردی ترین روش های گوگل را به کار گرفته و برای اجرای عالی در موبایل های سراسر دنیا بهینه سازی شده اند.

در فهرست نخستین برگزیدگان Android Excellence نام های آشنایی به چشم می خورد

به عبارت دیگر این ها اپلیکیشن هایی هستند که گوگل دوست دارد آن ها را ببیند. ساخت چنین اپلیکیشن هایی مطمئنا توسعه دهندگان بسیار با تجربه ای را می طلبد، با این حال گوگل می خواهد که با راه اندازی این بخش مسیر صحیح اپلیکیشن سازی را به توسعه دهندگان مبتدی نیز بیاموزد.

در فهرست نخستین برگزیدگان Android Excellence نام های آشنایی به چشم می خورد: اورنوت، پاکت و رانتستیک جزو محبوب ترین اپلیکیشن های گوگل هستند. این در حالیست که در میان بازی های موبایل عناوینی همچون هیتمن گو، پک من 256 و استار وارز: گلکسی آو هیروز را مشاهده می کنیم.

ظاهرا گوگل تصمیم دارد که در پایان هر فصل بخش Android Excellence را به روز رسانی کند. اگر اپلیکیشن جدیدی به این بخش راه یافت باید بدانید که با دقت بسیار زیادی انتخاب شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • high end
    high end | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

    این پیشنهاد رو من دادم ????ولی هر فصل دیره باید هر ماه جدیدش کنه

مطالب پیشنهادی