ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگر خمیده 34 اینچی گیمینگ ال جی با نرخ بازسازی تصویر 144Hz معرفی شد

بازار مانیتورهای گیمینگ در سال جاری شاهد محصولات متنوعی بوده و اکثر کمپانی های فعال در این حوزه، محصولات جدیدی را در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی کردند. ال جی نیز به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

بازار مانیتورهای گیمینگ در سال جاری شاهد محصولات متنوعی بوده و اکثر کمپانی های فعال در این حوزه، محصولات جدیدی را در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی کردند.

ال جی نیز به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نمایشگر در دنیا، به تازگی از یک دستگاه مانیتور خمیده عریض رونمایی کرده که مخصوصاً برای گیمرها طراحی شده است.

«34UC89G» یک نمایشگر 34 اینچی IPS است که با رزولوشن 1080در 2560 و نسبت ابعاد 21:9، نرخ بازسازی تصویر استاندارد 144Hz را داشته و از فناوری «G-Sync» انویدیا بهره می برد.

مانیتور جدید در حالت اورکلاک به نرخ 166Hz دست پیدا می کند

مانیتور مورد بحث در واقع جایگزین مدل «34UC79G» شده که از تکنولوژی «FreeSync» شرکت AMD بهره می برد. لازم به ذکر است که مدل جدید، قادر به نمایش طیف وسیع تری از رنگ ها بوده و می تواند نرخ بازسازی تصویری برابر با 166Hz را در حالت اورکلاک ارائه کند.

زمان پاسخگویی تصویر در نمایشگر 34 اینچی ال جی 5 میلی ثانیه بوده و این دستگاه علاوه بر درگاه های HDMI و Display Port، مجهز به 3 پورت USB (یک عدد برای اتصال به کِیس و دو عدد برای استفاده از لوازم جانبی) نیز هست.

مانیتور گیمینگ 34UC89G هم اکنون با قیمت 999 دلار از طریق فروشگاه هایی مانند آمازون قابل خریداری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی