ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 8 و نسخه پلاس در جایگاه نخست گزارش Consumer Reports

Consumer Reports امروز تازه ترین گزارش خود را در رابطه با رتبه بندی تلفن های همراه موجود در بازار منتشر کرد و در این گزارش، جدیدترین پرچمداران عرضه شده از سوی سامسونگ با اقتدار در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

Consumer Reports امروز تازه ترین گزارش خود را در رابطه با رتبه بندی تلفن های همراه موجود در بازار منتشر کرد و در این گزارش، جدیدترین پرچمداران عرضه شده از سوی سامسونگ با اقتدار در جایگاه نخست قرار گرفتند.

پیش از پرداختن به جزئیات این گزارش بد نیست بدانید کانسیومر ریپورتز یک مجله آمریکایی است که از سال 1936 میلادی توسط اتحادیه مصرف کنندگان آمریکا منتشر می شود؛ نوعی سازمان غیرانتفاعی که ماموریتش بررسی و تست بدون تعصب محصولات، تحقیقات با محوریت مصرف کننده و آموزش عمومی است.

یافته های Consumer Reports نشان می دهند که گلکسی اس 8 پلاس در حال حاضر برترین اسمارت فون دنیاست و بعد آن نیز گلکسی اس 8، گلکسی اس 7 اج و جی 6 ال جی قرار دارند. البته آیفون 7 هم توانسته به هر ترتیبی که شده خود را در پنچ گانه برترین ها جای دهد و جایگاه پنجم را به خود اختصاص دهد.

در ادامه برخی از مهم ترین بخش های این گزارش را از نظر می گذرانیم:

طراحی کشیده و زیبا

این سازمان غیرانتفاعی در گزارش اخیرش به تمجید از طراحی پرچمدار سامسونگ پرداخته و ظاهر گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را ساده، مدرن و باشکوه توصیف کرده چراکه به واسطه طراحی شان توانسته اند نمایشگری بزرگ تر را درون بدنه ای کوچک جای دهند، هرچند که نه گلکسی اس 8 و نه نسخه پلاس در استفاده تک دستی توسط کاربر مطلوب ترین گزینه به شمار نمی روند.

در حالی که امروزه نسبت تصویر سایر پرچمداران موجود در بازار برابر با 16 به 9 است، سامسونگ دو کهکشانی اخیر خود را با نسبت تصویر 18.5 به 9 عرضه کرده که حسی دلپذیر را در زمان استفاده به کاربر می دهند.

البته دست گرفتن این دو موبایل هم راحت است اما برای انجام بسیاری از فعالیت ها لازم است که از دو دست خود استفاده نمایید، لذا شاید بد نباشد قبل از خرید آنلاین، هر دوی آنها را از نزدیک در فروشگاه امتحان کنید.

حتی در مدل کوچک تر این موبایل، دسترسی پیدا کردن از طریق شست به بخش های بالایی صفحه برای اغلب کاربران کمی دشوار است.

اما یکی دیگر از نکات مورد اشاره در گزارش کانسیومر ریپورتز، به محل قرارگیری سنسور اثرانگشت دستگاه مربوط می شود. طبق دیدگاه کارشناسان این موسسه، حسگر اثرانگشت کهکشانی های تازه سامسونگ محل قرارگیری مناسبی ندارد و به همین خاطر در طول فرایند تست، آنها مرتبا باید انگشت خود را به طرفین حرکت می دادند تا حسگر را پیدا کنند و در این حین بارها و بارها انگشتانشان روی لنز دوربین قرار می گرفت.

دوربین بی نظیر

کانسیومر ریپورتز همچنین از دوربین گلکسی اس 8 تحت عنوان قابلیتی کلیدی و متمایز یاد نموده و خاطرنشان کرده که حتی نبود آرایه دوربین دوگانه عملکرد آن را تحت تاثیر قرار نداده است و رنگ های بسیار غنی و عملکرد فوق العاده عالی در نور کم از جمله نقاط قوت دوربین این محصولات در نظر گرفته شده.

اضافه کنیم که موبایل گلکسی اس 7 اج نیز در گزارش قبلی کانسیومر ریپورتز جایگاه نخست را در اختیار داشت.

عمر باتری فوق العاده

کانسیومر ریپورتز برای بررسی عملکرد باتری، دستگاه را در سه سناریوی مختلف تست کرد که نتایج آزمایشات صورت گرفته روی گلکسی اس 8 بدین شرح است:

1- مدت زمان مکالمه با گلکسی اس 8 پلاس و نسخه معمولی آن به ترتیب برابر با 26 و 23 ساعت گزارش شد.

2- عمر باتری گلکسی اس 8 پلاس و نسخه استاندارد در زمان دریافت و انتقال داده روی شبکه LTE به ترتیب برابر با 17.5 و 14.5 ساعت گزارش شد.

3- عمر باتری گلکسی اس 8 پلاس و نسخه استاندارد در زمان مرور وب از طریق شبکه وای فای (با نمایشگر روشن) به ترتیب 14.5 و 13 ساعت گزارش شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Ali Khanchebemehr
    Ali Khanchebemehr | ۲۲ تیر ۱۳۹۶

    بهترین

  • | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

    من همیشه تک دست استفاده میکنم عادتم کردم به سنسورش ?
    ولی اگه بالا دوربین بود سنسور برام بهتر بود ?
    عصن تا گوشی یه مدت باهاش کار نکنی نمیشه دربارش نظر داد همونطور که من تاحالا یه بار بیشتر ایفون دست نگرفتم چیزی هم نمیگم!
    راستی نسخه پلاسشم دارم ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی