ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پرچمدار بعدی شرکت ال جی G7
تکنولوژی

شاید ال جی پرچمدار بعدی خود را زودتر از حد انتظار معرفی کند

شرکت ال جی در چند سال گذشته با بهره گیری از تمام ایده های معمول و حتی غیر معمول تلاش کرده تا موبایل های پرچمداراش را در دل کاربران جا کند. تلاشی که تا امروز روی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

شرکت ال جی در چند سال گذشته با بهره گیری از تمام ایده های معمول و حتی غیر معمول تلاش کرده تا موبایل های پرچمداراش را در دل کاربران جا کند. تلاشی که تا امروز روی موفقیت به خود ندیده است. حال شنیده شده که این شرکت شاید موبایل G7 را زوتر از تمام پرچمداران ۲۰۱۸ روانه بازار سازد.

شاید فبلت V30 مرداد ماه روانه بازار شود

شرکت کره ای موبایل G6 را نیز چند ماه زودتر از رقیب هموطن خود عرضه کرده بود تا بتواند در نبود آن تا حد ممکن بفروشد، اما به نظر می رسد مدیران این شرکت قصد دارند زمان عرضه پرچمدار بعدی خود را باز هم نزدیک تر و مثلاً به ماه اول یا دوم سال آینده میلادی منتقل نمایند تا محصول جدیدشان بدون رقیب بتواند تا حد ممکن در بازار جولان دهد.

ظاهراً ال جی قصد دارد همین تاکتیک را در خصوص فبلت V30 نیز به کار ببندد و آن را در ماه آگوست امسال (مرداد ماه) -یک ماه زودتر از زمان عرضه V20 در سال ۲۰۱۶- راهی بازارهای مصرف نماید. بدین ترتیب این محصول فرصت بیشتری پیش از عرضه فبلت مورد انتظار سامسونگ خواهد داشت.

سخنگوی موبایل ساز کره ای از تایید یا رد این شایعه ها سر باز زده و اعلام نموده است که مقامات ارشد کمپانی هنوز در خصوص تاریخ عرضه پرچمداران بعدی تصمیمی نگرفته اند.

موبایل های سری G  شرکت ال جی گرچه در چند سال گذشته همواره یکی از بهترین های بازار بوده اند، اما چه در رقابت با بزرگان و چه در رقابت با رقبای ارزان قیمت خود از چین نتوانسته اند سهم قابل توجهی از بازار را به دست بیاورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • high end
    high end | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

    اینکه هر سال میخواد الکی سریع تر بده بیرون کیفیتو میاره پایین یا مجبور میشه سی پی یو قدیمی بزاره، به جای این که از رقابت فرار کنه و زود تر بده بیرون باید وقت بیشتری بزاره روش تا محصول قابل رقابت تری عرضه کنه، این صورت مسئله رو داره پاک می کنه.اما اگه به خودش ایمان داشته باشه میتونه.

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

      هر شرکت با توجه به فناوری هایی که میتونه استفاده کنه و سیاست هایی که در ارائه هر محصول داره نوع و امکانات اون ها رو مشخص میکنه. یعنی باید از آزمون و خطاها به اندازه کافی درس گرفته شه و نباید ریسک کرد و وبه هر قیمتی شده باید مشتریا رو راضی نگه داشت .به نظر من ال جی بهترین کارو میکنه تا گزگ دست رقبا نده.ال جی حتما تصمیمات مهمی گرفته و داره سیاست خودشو تغییر میده. و بدون شک باید منتظر شگفت زده شدن با محصولات بعدی ال جی باشیم هم تو سری وی و هم جی. ال جی میخاد یک گام بلند در جهت پیشرفت و ارائه فناوری های مدرن و متفاوت برداره.

  • Samuel_09339434229
    Samuel_09339434229 | ۲۵ خرداد ۱۳۹۶

    امیدوارم خاطره بد G3 در باطری و... تکرار نشه و همونطور که مدتی قبل در خبرها گفته شده بود پرچمدار بعدی ال جی G7 از بهینه ترین صفحه نمایش AMOLED? بهرمند باشه و اینطور نشه مانند امسال 2017 در حالی که رقبای G6از snapdragon 835 بهرمند هستن
    ☇❄?
    اما G6 از snapdragon 821 استفاده کرده
    ☇??
    و امیدوارم G7 از جانشین snapdragon 835 در سال2018 با نام احتمالی 845در کنار یک RAM 8گیگابایتی بهرمند باشه و حتی اگه این چیپ ست پردازنده در راه 7نانومتری باشه و بسیار خنک و بهینه باز مانند G6 برای محکم کاری به شکل پیشرفته تر از لوله خنک کننده استفاده کنه ?☇❄?طبیعی هست کهG7 برای عقب نماندن در برابر رقباش در 2018 باید از دوربینی دوگانه و بسیار دقیق و سریع و قدرتمند استفاده کنه ???
    در آخر تمام تلفن همراه های در راه معرفی و عرضه در سال 2018 که G7 هم جزو اونها هست
    اگه باطری با ظرفیت و ماندگاری بالا نداشته باشند واقعا بی ارزش هستند
    ???

  • salemi
    salemi | ۲۵ خرداد ۱۳۹۶

    خدایی g6خیلی خوبه من خودم باشک بین این و اس هشت سامسونگ گرفتم اما پیشنهاد میکنم حتما اگه جایی هست باهاش کار کنین مردم اکثرا برند رو واسه انتخاب مد نظر میزارن

مطالب پیشنهادی