ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسم رمز گلکسی نوت 8 «Samsung Gr3at» خواهد بود

یکی دو ماه پیش شایعاتی در مورد نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 و همچنین اسم رمز گلکسی نوت 8 شنیده می شد. ورژن جدید این فبلت محبوب اما نگون بخت قرار بود موقتا با ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

یکی دو ماه پیش شایعاتی در مورد نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 و همچنین اسم رمز گلکسی نوت 8 شنیده می شد. ورژن جدید این فبلت محبوب اما نگون بخت قرار بود موقتا با نام رمز Great شناخته شود اما گویا چنین نیست.

ایوان بلس، افشاگر معروف صنعت تکنولوژی در توییتی نوشت که اسم رمز گلکسی نوت 8، Great نخواهد بود، بلکه Samsung Gr3at خواهد بود.

اخیرا تصاویری از این موبایل لو رفته که نشان می دهد گلکسی نوت 8 اسکنر اثر انگشت را در کنار دوربین پشتی (همانند گلکسی اس 8) قرار نداده و همین موضوع سبب شده که بسیاری باور کنند جایگاه این سنسور به زیر نمایشگر انتقال پیدا کرده.

گفته می شود که گلکسی نوت 8 به پردازنده اسنپدراگون 836، نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن 2960 در 1440 و دو دوربین 12 و 13 مگاپیکسلی در قسمت پشتی مجهز خواهد بود. البته هیچ یک از این اطلاعات تایید شده نیستند.

اگر گفته ها حقیقت داشته باشند، گلکسی نوت 8، یکی-دو هفته پیش از آیفون 8 معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • high end
    high end | ۲۵ خرداد ۱۳۹۶

    3انگلیسی رو برعکس کنی شبیه e میشه ،که یجورایی به همون great اشاره داره اما نکته ی جذاب اینه که دلیل این ۳ چیه؟ آیا به چیز خاصی اشاره داره یا برا این که بیشترشبیه اسم رمز باشه اینو گذاشتن.البته تا اون جایی که من فکر کردم دوتا دوربین در پشت و یک دوربین در جلو میشه سه تا بنظرتون همینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • MR.SRT
      MR.SRT | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

      فراماسونریه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی