ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل پیکسل گوگل
تکنولوژی

گوگل احتمالاً بیش از یک میلیون موبایل پیکسل فروخته است

اگر بخواهیم به آمار دانلود لانچر «Pixel Launcher» در فروشگاه پلی استور گوگل استناد کنیم، این شرکت تا کنون موفق شده بیش از یک میلیون موبایل پیکسل را در سرتاسر دنیا به فروش برساند. [digipullqoute place="left"]این آمار ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۵

اگر بخواهیم به آمار دانلود لانچر «Pixel Launcher» در فروشگاه پلی استور گوگل استناد کنیم، این شرکت تا کنون موفق شده بیش از یک میلیون موبایل پیکسل را در سرتاسر دنیا به فروش برساند.

این آمار شامل فروشگاه های متفرقه اندرویدی نمی شود

لانچر مذکور تنها توسط دو موبایل اختصاصی گوگل قابل دانلود است و آمارهای دانلود اپلیکیشن مورد بحث نیز از مرز یک میلیون گذشته است.

البته شمارنده تعداد دانلود پلی استور عدد دقیق را مشخص نمی کند، بلکه آن را در بازه های گسترده ۵۰۰ تا ۱ میلیون یا ۱ میلیون تا ۵ میلیون دانلود به نمایش می گذارد.

آمار مورد بحث از جهتی دیگر نیز غیر قابل اعتماد است، چرا که هم شامل موارد تست، دانلودهای مجدد، موارد برگشتی و معیوب می شود و هم آمار دانلود از فروشگاه های متعدد اپلیکیشن های اندرویدی در سرتاسر دنیا را پوشش نمی دهد.

با همه این ها اما می توان با اطمینان گفت که دو موبایل پیکسل و پیکسل اکس ال تا به امروز مرز فروش ۱ میلیونی را گذرانده اند. آماری که نمی توان دقیقاً گفت سبب رضایت مقامات کمپانی ساکن مانتین ویو شده است یا نه.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • high end
    high end | ۲۵ خرداد ۱۳۹۶

    مبناش چرته من خودم از گوگل پلی دانلودش کردم پیکسلم نداشتم اصلا با تبلت دانلودش کردم آخه مبنای فروش گوشی دانلود یه اپلیکیشن از گوگل پلی میشه

    • Ali Khanchebemehr
      Ali Khanchebemehr | ۲۵ خرداد ۱۳۹۶

      متنو بخون دادچ

مطالب پیشنهادی