ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی VideoSign؛ رباتی برای تبدیل فایل های ویدیویی به گیف

فایل های GIF این روزها در سطح اینترنت از محبوبیت بالایی برخوردارند و زندگی را برایمان جذاب تر از همیشه کرده اند. GIF از همان ابتدای پیدایش رقیب سرسختی برای فرمت تصویری JPEG به حساب می ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

فایل های GIF این روزها در سطح اینترنت از محبوبیت بالایی برخوردارند و زندگی را برایمان جذاب تر از همیشه کرده اند. GIF از همان ابتدای پیدایش رقیب سرسختی برای فرمت تصویری JPEG به حساب می آمد. بی راه نگفته ایم اگر بگوییم که انیمیشن های کوتاه تکرار شونده، پتانسیل داستانگویی بالایی دارند.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات VideoSignBot@ را برایتان معرفی کنیم. با کمک ربات فوق می توانید ویدیوها مورد نظر خود را به گیف تبدیل کرده و آن ها را به سادگی با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی VideoSignBot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید. با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. با انجام این کار ربات اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد.

ربات VideoSign پیش از آن که قادر باشد ویدیوهای شما را با گیف تبدیل کند، می تواند کلمه مورد نظرتان را روی ویدیوی مورد نظر درج کند.

پس از ارسال ویدیو مورد نظر برای ربات، شروع و پایان برش را به ترتیب و بر حسب ثانیه برای VideoSign بفرستید.

در همین رابطه ربات فوق از شما می خواهد تا ابتدا متنی که باید روی ویدیو درج شود را برایش ارسال کنید. پس از آن اجازه ارسال ویدیوی مورد نظر برای کاربر صادر می شود.

کافیست ویدیوی دلخواه خود را از گالری دیوایس هوشمندتان آپلود کرده و یا آن را از کانال ها و یا گروه های مورد نظر خود برای ربات فوروارد نمایید. یکی از مهم ترین ویژگی های VideoSign، قابلیت انتخاب شروع و پایان برش است؛ با استفاده از این ویژگی کاربران می توانند تنها بخش های دلخواه خود از ویدیو به گیف تبدیل کنند.

پس از ارسال ویدیو مورد نظر برای ربات، شروع و پایان برش را به ترتیب و بر حسب ثانیه برای VideoSign بفرستید. پس از آن ربات از شما می خواهد که نوع تم گیف ساخته شده را نیز انتخاب کنید. این تم ها که به سه نوع Lable ،Title و Subtitle ختم می شوند، محل قرار گیری متن ارسالی را مشخص می نمایند.

گیف ها می توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند؛ از آموزش کار با نرم افزار یا محصولی خاص گرفته تا ساخت عکس های متحرک خنده دار و طنز آمیز. فرمت GIF نه تنها به شما اجازه می دهد تا یک تصویر زیبا را مشاهده کنید، بلکه تجربه ای بسیار عمیق تر را نیز در اختیارتان قرار می دهد.

VideoSign قدرتمند است، آزادی عمل خوبی را در اختیار کاربران می گذارد و فایل های گیفی هم که می سازد از حجم مطلوبی برخوردارند. همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • naser faraji
    naser faraji | ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

    سلام. این بات رو هم معرفی کنید. هر روز صبح صفحه اول روزنامه ها و رویدادهای روز رو براتون میفرسته. تازه میشه بش تگ بدی و باش خبر بخونی :)

    • naser faraji
      naser faraji | ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

      @AkhbaremanBot
      اسمش یادم رفت. این بود

مطالب پیشنهادی