ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی JBL از چهار هدفون بلوتوث خانواده Everest 2.0 رونمایی کرد

کمپانی JBL امروز از سری جدید هدفون های Everest، تحت عنوان «Everest 2.0» رونمایی کرد که نخستین پرچمداران JBL از زمان خرید Harman توسط سامسونگ به حساب می آیند. خانواده اورست 2.0، شامل سه مدل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۳۰

کمپانی JBL امروز از سری جدید هدفون های Everest، تحت عنوان «Everest 2.0» رونمایی کرد که نخستین پرچمداران JBL از زمان خرید Harman توسط سامسونگ به حساب می آیند. خانواده اورست 2.0، شامل سه مدل 110، 310، 710 و Elite 750NC می شود و همگی، مشخصات گوناگونی دارند که می توانند آنها را به گزینه ای مناسب برای قشرهای مختلف مشتریان تبدیل کند؛ اما همه این هدفون، جزو محصولات پرچمدار JBL به حساب می آیند.

به عنوان مثال، تمام محصولات سری Everest 2.0 به تکنولوژی Pro Audio Sound کمپانی JBL مجهز شده اند و از بلوتوث برای اتصال به دیوایس های کاربر بهره می برند. علاوه بر این، هر چهار مدل ها به گونه ای طراحی شده اند تا عمر باتری بیشتری نسبت به محصولات قبلی داشته باشند و برای مدت طولانی تری کاربر را همراهی کنند.

ارزان قیمت ترین مدل، ایرفون Everest 110 است که در سه رنگ و با قیمت 99 دلار به دست مشتریان می رسد و عمر باتری 8 ساعته را با خود به ارمغان می آورد. از طرف دیگر، مدل Everest 310 هدفونی رو گوشی است که 199 دلار قیمت خورده و 20 ساعت عمر باتری دارد.

پس از این ها، نوبت به Everest 710 می رسد. این هدفون ساند-ایر هم با برچسب قیمت 250 دلار به خرده فروشی ها می آید و می تواند 25 ساعت گوش سپردن مداوم به موسیقی را تضمین کند. و در نهایت هم به Everest Elite 750NC، گران قیمت ترین عضور خانواده اورست 2.0 می رسیم که 300 دلار قیمت خورده و قابلیت های بیشتری مانند نویز کنسلینگ تطابق پذیر را در دسترس قرار می دهد که سه مدل دیگر از آن بی نصیب هستند. در نهایت انتظار می رود که تمام این محصولات، طی ماه جاری میلادی روانه بازار شوند.

JBL
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی