ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Vivo موفق به تعبیه اسکنر اثر انگشت در نمایشگر موبایل شده است

طی ماه های اخیر، به صورت مداوم شنیده ایم که سامسونگ و اپل مشغول کار روی تعبیه اسکنر اثر انگشت در نمایشگر موبایل های امسال خود هستند. اگرچه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

طی ماه های اخیر، به صورت مداوم شنیده ایم که سامسونگ و اپل مشغول کار روی تعبیه اسکنر اثر انگشت در نمایشگر موبایل های امسال خود هستند. اگرچه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نتوانستند از این تکنولوژی جذاب بهره مند شوند، اما گفته می شود که سامسونگ تمرکزش را روی نوت 8 معطوف کرده و از طرف دیگر، اپل هم با آیفون 8 (یا آیفون ادیشن) اهداف مشابهی را دنبال می کند.

اما اگر گزارش های تازه منابع چینی صحت داشته باشد، کمپانی Vivo زودتر از همتایان کره ای و آمریکایی خود به این مهم دست پیدا کرده است. Vivo ظاهراً از همین حالا به نسخه آزمایشی چنین اسکنر اثرانگشتی دسترسی دارد و تصویری نیز از آن افشا شده که در پایین قابل مشاهده است.

یکی از تحلیلگران شهیر چینی می گوید Vivo در تاریخ 28 ژوئن (7 تیرماه) موبایلی معرفی خواهد کرد که اسکنر اثر انگشت آن، داخل نمایشگر تعبیه شده است.

با این همه، کماکان انتظار می رود که این تکنولوژی با عرضه آیفون 8 به صورت گسترده به دست عموم برسد. گزارش های اخیر حاکی از آن هستند که سامسونگ به تازگی از تعبیه اسکنر مورد اشاره در نمایشگر نوت 8 نیز دست کشیده؛ زیرا قادر به آماده سازی آن تا ماه نوامبر و رونمایی از دستگاه نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

    این رو کوالکام معرفی کرد . کمپانی چینی فقط اولین استفاده کننده است

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی