ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا این نخستین تصویر مطبوعاتی فاش شده از گلکسی نوت 8 است؟

گلکسی نوت 8 تلفن همراه مورد انتظار بعدی سامسونگ است که انتظار می رود به صورت رسمی در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شود، با این حال نمی توان جلوی شایعات و گزارش ها پیرامون فبلت ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

گلکسی نوت 8 تلفن همراه مورد انتظار بعدی سامسونگ است که انتظار می رود به صورت رسمی در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شود، با این حال نمی توان جلوی شایعات و گزارش ها پیرامون فبلت بعدی کمپانی کره ای را گرفت. در آخرین خبرها هم تصویر رندری از موبایل مذکور منتشر شده که باز هم طراحی مشابه با گلکسی اس 8 را نشان می دهد.

رندر مورد بحث که به تصویر مطبوعاتی گلکسی نوت 8 نسبت داده می شود، همانند آنچه انتظار می رود نمایشگر بی انتهای اسمارت فون مذکور را نشان داده که از طراحی مشابهی با خانواده گلکسی اس 8 بهره می برد. لازم به ذکر است صفحه نمایش پرچمدار آتی سامسونگ در این تصویر شبیه به پنل هایی است که امروز در وبسایت چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده.

گفتنی است انتظار می رود گلکسی نوت 8 به نمایشگر بی انتهای 6.3 اینچی با رزولوشن QHD مجهز بوده و ماژول دوربین دوگانه آن هم متشکل از دو سنسور 12 و 13 مگاپیکسلی باشند. همچنین از دیگر مشخصات سخت افزاری فبلت مورد انتظار سامسونگ می توان به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و اسپیکرهای استریو اشاره کرد.

گفته می شود گلکسی نوت 8 همانند پرچمداران کنونی کمپانی کره ای مجهز به سنسور تشخیص اثر انگشت واقع در پنل پشتی خود خواهد بود و از چیپست اسنپدراگون 836 برخوردار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Samuel_09339434229
    Samuel_09339434229 | ۲۸ خرداد ۱۳۹۶

    Note8فکر میکنم خیلی خیلی عالی بشه و باید برای مقابله با رقبا به غیر از بهینه و سبک تر کردن تاچ ویز از یک RAM 8گیگابایتی باید بهره ببره و مجدد رتبه اول رو در دارا بودن بهینه ترین صفحه نمایش با سوپر AMOLED اختصاصیش رو به دست میاره مانند گذشته مخصوصا با این موضوع که به احتمال خیلی زیاد در صفحه نمایش گلکسیnote8نوآوری خواهیم دید و بروز رسانی و شاید در دوربین عالی ظاهر بشه چرا ساید؟ چون اولین تجریش در دوربین دوگانه هست و... اما باز هم میگم که با توجه به بالاترین رتبه و عملکرد حیرت آور و هیجان برانگیز بهینه و قدرتمند چیپ ست پردازنده Apple A10X شرکت اپل و باتوجه به اینکه جانشین Apple A10X یعنی Apple A11 جدیدتر خواهد بود با عملکردی بهینه تر و قویتر گلکسی note8 با بهرمندی از چیپ ست پردازنده Exynos 8895 شاید بروز شده و snapdragon 836 جدیدتر و بروز شده نسبت به 835با وجود قدرت و بهینه گی محشر حریف Apple A11 در آیفون8 و7s حریف اپل نمیشه مگر با معرفی جانشین این دو چیپ ست پردازنده Exynos و Snapdragon در سال 2018 در دل گلکسی note9 و S9 بتونه در دو حالت موفقیت کسب کنه مانند مقابلشان با Apple A10 آیفون 7پلاس که فقط توانستن نزدیکش بشن و دیگری شاید کمی بالاتر قرار بگیرند که تازه بعدش غول دیگر اپلA12خواهد آمد و... اما مطمئنم سامسونگ به خودش میاد با توجه به بهینه گی عالی اکسینوسش شاید شاید ورق رو برگردانده این موضوعات در مورد بقیه انواع چیپ ست پردازنده های دیگر هم هست ( آینده هر اتفاقی میتونه رخ بده و قابل پیش بینی نیست)

  • محمد امینی
    محمد امینی | ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

    اون لبه گرد اس ۸رو نداشته باشه خیلی عالیه

  • amin
    amin | ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

    ویبو پیام‌رسانه نه سایت⁦

  • Ali Khanchebemehr
    Ali Khanchebemehr | ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

    بهترین

  • Reza
    Reza | ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

    خوشگله فقط اگه حسگر اثر انگشت بره زیر نمایشگر عالی میشه اون عکس منطقه ای که تو روسیه بود روش باشه خوشگلترم میشه

مطالب پیشنهادی