ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل و فروش ۴۱.۵ میلیون موبایل در فصل جاری، چند ماه مانده به معرفی آیفون ۸

به نظر می رسد که حالا زمان یکه تازی اپل است و همانطور که تحلیلگران مؤسسه «Cowen and Company» پیش بینی کرده اند، اهالی کوپرتینو برخلاف انتظار فصلی بزرگ را رقم خواهند زد و موفق ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۴۵

به نظر می رسد که حالا زمان یکه تازی اپل است و همانطور که تحلیلگران مؤسسه «Cowen and Company» پیش بینی کرده اند، اهالی کوپرتینو برخلاف انتظار فصلی بزرگ را رقم خواهند زد و موفق به فروش 41.5 میلیون آیفون می شوند.

گفتنی است این خبرها نه تنها گواهی بر درخواست فراوان فروشندگان برای مهم ترین محصول اپل از منظر تجاری است، بلکه نشان می دهد تعداد موبایل های عرضه شده این کمپانی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از یک میلیون واحد افزایش خواهد یافت.

با وجود تأخیرهای احتمالی در عرضه آیفون 8، معرفی آن به تنهایی می تواند توجه سرمایه گذاران را جلب کند

مؤسسه مذکور با اشاره به کاهش 4 میلیونی موجودی آیفون ها در ماه ژوئن (خرداد ماه) سال گذشته، خاطر نشان کرده که با وجود افزایش درخواست خرده فروشی ها برای تلفن های همراه اپل، تعداد آیفون های خریداری شده توسط کاربران ممکن است کاهش پیدا کند. با این حال اطمینان فروشندگان به محصولات اپل بیش از هر زمان دیگری بوده و احتمالاً همین عامل سبب افزایش درخواست آنها برای آیفون ها خواهد بود و مشخص نیست که آنها چطور منتظران آیفون 8 را به خرید این آیفون ها ترغیب خواهند کرد.

لازم به ذکر است که این موسسه در مورد اسمارت فون مورد انتظار آیفون 8 هم اظهار نظر کرده و آن را همانند یک «بشکه باروت» قلمداد می کند که فروش محصولات و ارزش سهام اپل را با رشدی قابل ملاحظه رو به رو خواهد کرد.

همچنین می بایست اشاره کرد که طبق پیش بینی تحلیلگران، حتی با وجود چالش های فراوان در مسیر تولید انبوه آیفون 8 و تأخیرهای احتمالی، معرفی و رونمایی از آن در ماه سپتامبر (شهریور ماه) برای جلب توجه سرمایه گذاران کافی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی