ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا حسگر اثر انگشت گلکسی نوت 8 درون نمایشگر آن قرار می گیرد؟

اوایل این هفته یکی از کارشناسان صنعت موبایل مدعی شد که سامسونگ احتمالا برای قرار دادن حسگر اثرانگشت در داخل پنل نمایشگر نوت 8 با چالش هایی روبرو خواهد شد زیرا انتظار می رود که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

اوایل این هفته یکی از کارشناسان صنعت موبایل مدعی شد که سامسونگ احتمالا برای قرار دادن حسگر اثرانگشت در داخل پنل نمایشگر نوت 8 با چالش هایی روبرو خواهد شد زیرا انتظار می رود که این تکنولوژی نوعی عدم توازن را در روشنایی صفحه نمایش به وجود بیاورد.

رندر مفهومی که در بالای این مطلب مشاهده می کنید هم توسط همین کارشناس ارائه شده تا این مساله را به صورت تصویری هم مشاهده نمایید؛ در واقع گفته می شود که ایجاد موازنه میان روشنایی پنل های نمایشگر و حسگرهای اثر انگشت یکپارچه سازی شده در آن، کار را برای سامسونگ اندکی دشوار خواهد کرد.

همانطور که مشاهده می کنید، محدوده ای که حسگر در آن قرار داده می شود ظاهرا بیش از اندازه روشن خواهد بود که البته مشخص نیست مشکل تا این اندازه بغرنج است یا اینکه منبع خبری اندکی در بیان آن اغراق کرده.

از طرف دیگر، گفته می شود که سامسونگ پیشتر نمونه های اولیه و کاربردی از حسگرهای اثرانگشت کار گذاشته شده درون نمایشگر را تولید کرده و توانسته در این نمونه ها، مشکل عدم توازن در روشنایی را رفع کند.

در رندرهای جدید از نوت 8 حسگر اثرانگشت درون نمایشگر کار گذاشته شده است

همچنین رندرهای متعددی که در ساعات اولیه امروز از پرچمدار آتی این شرکت در فضای مجازی قرار گرفت، همگی نشان دهنده آن هستند که حسگر اثرانگشت نوت 8 درون نمایشگر آن کارگذاشته خواهد شد.

با این همه، برخی منابع معتبر مدعی شده اند که سامسونگ این تکنولوژی را تا بهار سال 2018 به صورت تجاری در نخواهد آورد و به همین دلیل اطمینان به رندرهای مذکور کمی دشوار است.

گزارشات در مورد جدول زمانی معرفی گلکسی نوت 8 هم ضد و نقیض بوده اند و ظاهرا کارشناسان و ناظران صنعت نمی توانند با اطمینان بگویند که آیا این موبایل در اواسط ماه اوت (اواخر مرداد) معرفی می شود یا اوایل سپتامبر (اواسط شهریورماه) و همزمان با برگزاری نمایشگاه IFA 2017 در برلین.

از طرفی گفته شده که کمپانی کره ای تلاش دارد با عرضه نوت 8، شکستی سخت را نصیب آیفون بعدی نماید و به همین خاطر آنطور که برخی گزارشات نشان می دهند رونمایی در اواسط اوت اتفاق افتاد. اما در صورتی که کره ای ها چنین تصمیمی بگیرند باید با دستان خالی عازم آلمان شوند. لذا بهتر است اندکی صبور باشیم تا سامسونگ خود ما را از تصمیماتش مطلع نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • soheil
    soheil | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

    سامی که گذاشته اون پشت خیلی زشت شده .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی