ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

موبایل میان رده شارپ با چیپست اسنپدراگون 660 در پایگاه Geekbench رؤیت شد

کمپانی شارپ بیشتر به خاطر کسب و کار تولید نمایشگر شناخته شده است و سهم چندان زیادی از بازار تلفن های هوشمند دنیا را در اختیار ندارد. با این حال شرکت مورد بحث همچنان در ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

کمپانی شارپ بیشتر به خاطر کسب و کار تولید نمایشگر شناخته شده است و سهم چندان زیادی از بازار تلفن های هوشمند دنیا را در اختیار ندارد. با این حال شرکت مورد بحث همچنان در صنعت موبایل فعالیت داشته و اخیراً نیز اطلاعاتی از یک مدل جدید ساخته شارپ در پایگاه بنچمارک Geekbench رؤیت شده است.

توان پردازشی چیپست FS8016 تا حدودی محدود شده است

دستگاه مورد اشاره که با شماره مدل «FS8016» شناخته می شود، از چیپست اسنپدراگون 660 با هشت هسته «Kryo 260» و نهایت سرعت 2.2 گیگاهرتز بهره می برد که در تست موجود، روی فرکانس 1.84 گیگاهرتز کلاک شده و به احتمال زیاد، پردازنده گرافیکی آدرنو 512 به کار رفته در چیپست آن نیز با توان محدودتری نسبت به حالت عادی فعالیت می کند.

نتایج بنچمارک به حضور رم 4 گیگابایتی در موبایل شارپ اشاره دارند که با توجه به چیپست دستگاه، از نوع «LPDDR4» خواهد بود. در ضمن FS8016 از اندروید 7.1.1 در زمان تست بهره برده که مشخص نیست ورژن خام گوگل مورد آزمایش قرار گرفته یا شارپ نمونه اختصاصی شده خود را در آن به کار گرفته است.

میان رده مورد بحث موفق شده در تست تک هسته ای امتیاز 1656، و در تست چند هسته ای امتیاز 5244 را کسب کند که در میان رقبای هم سطح، نمره خوبی محسوب می شود.

بنچمارک موجود اطلاعات خاص دیگری در اختیارمان قرار نمی دهد اما با توجه به زیرساخت های شرکت سازنده، احتمال استفاده از یک نمایشگر با رزولوشن 2560 در 1440 برای میان رده شارپ دور از انتظار نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی