ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین تبلیغ تلویزیونی وان پلاس 5 طراحی ظاهری آن را به تصویر کشید

هر چه به زمان رونمایی از پرچمدار تازه وان پلاس نزدیک تر می شویم، اطلاعات بیشتری در رابطه با آن منتشر می شود که مسلماً از هیجان روز معرفی خواهد کاست. در آخرین نمونه کمپانی چینی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

هر چه به زمان رونمایی از پرچمدار تازه وان پلاس نزدیک تر می شویم، اطلاعات بیشتری در رابطه با آن منتشر می شود که مسلماً از هیجان روز معرفی خواهد کاست. در آخرین نمونه کمپانی چینی تبلیغی را در تلویزیون هند از تلفن همراه مورد انتظار خود پخش کرده که طراحی پنل جلویی و پشتی را به تصویر کشیده است.

لازم به ذکر است تصویر به نمایش در آمده در تیزر وان پلاس 5 بسیاری از المان های طراحی آن را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهد. مهم ترین تفاوتی که میان وان پلاس 5 و نسل های پیشین آن وجود دارد، ماژول دوربین دوگانه است که پیش از این هم کمپانی سازنده تصویری از آن را منتشر کرده بود. از دیگر تفاوت های پرچمدار تازه وان پلاس می بایست به خطوط آنتن اشاره کرد که هم اکنون به گوشه های پایینی و بالایی آن منتقل شده اند.

شاخص ترین تغییرات ظاهری وان پلاس 5، ماژول دوربین دوگانه و جابه جایی خطوط آنتن است

باید گفت که حسگر اثر انگشت وان پلاس 5 همانند نسل های گذشته روی پنل جلویی و در زیر نمایشگر واقع شده است. انتظار می رود که تلفن همراه مذکور در چهار رنگ مختلف روانه بازار شود که در تیزر مورد بحث می توان آن را با مزین به رنگ مشکی مشاهده کرد.

ناگفته نماند که بعد از ظهر امروز هم نمونه تصاویر دیگری منتسب به دوربین وان پلاس 5 منتشر شد که از کیفیت بالای آن حکایت داشت. اسمارت فون مورد اشاره در روز سه شنبه به صورت رسمی در چین معرفی خواهد شد و تیزر تبلیغاتی به نمایش در آمده در تلویزیون هند، حاکی از رونمایی آن در روز پنج شنبه در این کشور است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • high end
    high end | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

    @loganlegend
    پشتیبانی اچ تی سی بهتر از سونی نباشه بدتر نیست.
    قیمت xzp با حافظه ۶۴و رم۴گیگ ۸۰۰ دلاره.
    اچ تی سی u11با حافظه ۱۲۸و رم ۶امروز تو عربستان معرفی شده ۷۰۰دلار چند روزم هست که تو سایت اچ تی سی خاورمیانه قیمت ۱۲۸و ۶gb رو به درهم امارات زده که اونم ۷۰۰ دلار میشه.نمیدونم تو ایران کدوم نسخش میاد هرچند تو سایت خاورمیانه فقط۱۲۸رو زده که البته یه پکیجی هم به عنوان هدیه همراهش هست . اما هر جور حساب کنی قیمتشم خیلی بهتره امیدوارم تو ایرانم با قیمت خوبی عرضه بشه .u ultra که 750 دلار بود ۲۳۰۰وارد شد ،این اگه ۱۲۸و ۶گیگ رمش ۲۳۰۰باشه عالیه ،تازه فک کنم از xzp هم زودتر عرضه شه.

  • Esi123
    Esi123 | ۲۸ خرداد ۱۳۹۶

    پشتش کپی آیفونه که ?

  • loganlegend
    loganlegend | ۲۸ خرداد ۱۳۹۶

    امسال از پرچمدار های سونی و اچ تی سی خوشم امد اما بخاطر 4k hdr و فیلم برداری اسلو و پشتیبانی خوب سونی xzp میخرم این وان پلاس هم قبلا رقابتی قیمت میداد باید دید با جه قیمتی وارد بازار میشه

  • AliGh
    AliGh | ۲۸ خرداد ۱۳۹۶

    ???

  • یوسف
    یوسف | ۲۸ خرداد ۱۳۹۶

    طراحیش که جالب نیست تکراری

مطالب پیشنهادی