ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی قابلیت های جی 6 را از طریق ارائه آپدیت نرم افزاری گسترش می دهد

همان طور که می دانید ال جی اواسط زمستان سال گذشته از موبایل پرچمدار جی 6 (بررسی دیجیاتو) رونمایی کرد و از هفته دوم اردیبهشت ماه نیز امکان خرید این دستگاه در ایران برای علاقه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

همان طور که می دانید ال جی اواسط زمستان سال گذشته از موبایل پرچمدار جی 6 (بررسی دیجیاتو) رونمایی کرد و از هفته دوم اردیبهشت ماه نیز امکان خرید این دستگاه در ایران برای علاقه مندان میسر شد. حال روابط عمومی این شرکت خبر از قابلیت های جدید این تلفن همراه می دهد که به زودی از طریق آپدیت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

طبق اعلام ال جی، از ماه آینده توانایی‌های موبایل تحسین‌شده ‌جی 6 با قابلیت‌های امنیتی جدید و کاربرپسند تر گسترش خواهد یافت. این قابلیت‌‌های جدید از جمله Face Print، مصرف باتری کمتر و اخطار برای پوشیده شدن لنز، از طریق آپدیت جدید روی جی 6 عرضه می‌شوند.

امکان Face Print یک قابلیت امنیتی جدید است که توسط ال‌جی توسعه پیدا کرده و از فناوری‌های تشخیص چهره کنونی عملکرد بسیار بهتری دارد. با این قابلیت، کاربر می‌تواند تنها با گرفتن موبایل جی 6 روبروی صورت خود و بدون نیاز به فشار دادن هیچ دکمه‌ای، قفل آن را باز کند. به‌محض اینکه دستگاه صورت شما را تشخیص دهد (معمولا کمتر از یک ثانیه) قفل آن باز می‌شود. دوربین موبایل فقط وقتی فعال می‌شود که دستگاه را روبروی صورت خود بگیرید. به خاطر همین هیچ مصرف باتری اضافه‌ای به خاطر این قابلیت به وجود نخواهد آمد.

ال جی جی 6

امکان دیگر یعنی مصرف باتری کم، بر اساس معماری شش‌وجهی چیپست اسنپدارگون به‌ دست‌ آمده است. این چیپست مرکزی از قابلیت محیط مفهومی اجرایی (CHRE) استفاده می‌کند تا همواره اطلاعاتی از طریق سنسورها و اتصال به اینترنت (با کمترین میزان مصرف باتری) جمع‌آوری کرده و تجربه کاربری را از طریق نرم‌افزارهای مختلف بهبود بخشد.

قابلیت دیگر مربوط به مواقعی است که لنز دوربین با چیزی پوشیده می‌شود. این قابلیت از خراب شدن عکس‌ها به خاطر قرار گرفتن مانعی در نزدیک لنز جلوگیری می‌کند. لنز عریض موبایل G6 محدوده وسیعی را پوشش داده و به همین خاطر بعضی‌ اوقات انگشت عکاس‌ نیز در گوشه آن دیده می‌شود. این قابلیت زمانی که انگشت و یا شی خاصی نزدیک لنز دوربین قرار بگیرد، به کاربر هشدار داده و مانع از خراب شدن عکس می‌شود.

گفتنیست قابلیت های فوق به زودی از طریق آپدیت نرم افزاری در اختیار کاربران موبایل پرچمدار ال جی جی 6 قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Dandelions
    Dandelions | ۳ تیر ۱۳۹۶

    وقتی از ال جی G6 در بازارهای کل دنیا و ایران این همه استقبال شده و در مقایسه با مدل‌های قبلی و قدیمی تر سری جی مخصوصا G5 که فروش پایینی داشت ، با فروش بیشتری مواجه شده پس با یه کم پیشرفته تر کردن و دست کشیدن روی طراحی و به روز کردن نرم افزارها و سخت افزارها میشه راحت برد مدل جدید G6+ رو تو بازار تضمین کرد. پس حتماً چه از نظر سخت افزاری و پردازنده و هم از نظر بدنه و طراحیش هم مورد پسند خواهد بود..

  • Samuel_09339434229
    Samuel_09339434229 | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

    ال اشتباه بزرگی کرد که G6 رو با snapdragon 835 عرضه نکرد و عجله کرد و با snapdragon 821عرضه کرد
    ??
    بازم میگم این به اصطلاح تغییرات در به اصطلاح G6 مدل جدید خیلی ناچیز هست و ریشه ای و واقعی نیست
    ????
    ال جی با G7 و تمام شرکت های رقیبش اگه بتونن و بخواهند در سال 2018 خودشون رو نشون خواهند داد

    • ‌شکور حسین
      ‌شکور حسین | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

      از هیچی بهتره ضمناً خوبه که به فکر کاربراشه

  • jafariiii bagher
    jafariiii bagher | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

    الجی بهترین برند و هوشمندانه ترین انتخاب

  • sagittarius19
    sagittarius19 | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

    خوبه

مطالب پیشنهادی