ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات تکمیلی از وان پلاس 5، پیش از معرفی رسمی

پیش از امروز شایعات مختلف و بعضاً ضد و نقیضی در رابطه با ظرفیت باتری پرچمدار وان پلاس منتشر شده بود. برخی بر این ادعا بودند که وان پلاس 5 مجهز به باتری 4000 میلی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

پیش از امروز شایعات مختلف و بعضاً ضد و نقیضی در رابطه با ظرفیت باتری پرچمدار وان پلاس منتشر شده بود. برخی بر این ادعا بودند که وان پلاس 5 مجهز به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است در حالی که اطلاعات دریافت شده از دیگر فاش کنندگان حاکی از آن بود که موبایل مذکور از یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

در همین رابطه امروز وبسایت SlashLeaks تصویری را منتشر کرده که به نظر می رسد مربوط به بروشور تبلیغاتی چاپ شده برای وان پلاس 5 است و در آن اطلاعاتی در رابطه با باتری و فناوری شارژ سریع پرچمدار تازه کمپانی چینی مشاهده می شود.

وان پلاس 5 احتمالاً مجهز به باتری 3300 میلی آمپر ساعتی خواهد بود

گفتنی است با وجود آنکه تصویر مذکور به صورت کامل گرفته نشده و برداشت اطلاعات از آن کمی مشکل است اما می توان به وضوح مشاهده کرد که ظرفیت باتری وان پلاس 5 را برابر با 3300 میلی آمپر ساعت قید کرده است.

همچنین در این عکس فناوری شارژ سریع استفاده شده در اسمارت فون مورد بحث به عنوان سریع ترین نمونه در بازار معرفی شده است.

لازم به ذکر است انتظار می رود وان پلاس 5 همراه با چیپست اسنپدراگون 835، نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی، ماژول دوربین دوگانه 16 و 20 مگاپیکسلی و در دو نسخه با حافظه رم و فضای ذخیره سازی 6/64 و 8/128 گیگابایتی راهی بازار شود. ناگفته نماند که کمپانی چینی فردا بعد از ظهر پرچمدار تازه خود را در چین معرفی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی