ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اگر پیکسل بعدی را ال جی بسازد، احتمالاً باید انتظار این طراحی را داشت

هنوز ماه ها تا رونمایی از پرچمداران تازه گوگل زمان باقی مانده اما این مسئله افراد خوش ذوق را از ساخت تصاویر رندر منطبق با شایعات منتشر شده باز نمی دارد. اکنون رندری منتسب به نسل ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵

هنوز ماه ها تا رونمایی از پرچمداران تازه گوگل زمان باقی مانده اما این مسئله افراد خوش ذوق را از ساخت تصاویر رندر منطبق با شایعات منتشر شده باز نمی دارد. اکنون رندری منتسب به نسل دوم پیکسل گوگل را به انتشار رسیده که در ساخت آن از طراحی ال جی جی 6 الهام گرفته شده است.

گفتنی است الهام از طراحی جی 6 از آنجا سرچشمه می گیرد که چندی پیش اطلاعات موجود در سیستم گزارش باگ اندروید نشان می داد احتمالاً تلفن همراه تازه گوگل با اسم رمز «Taimen» با مشارکت کمپانی کره ای ال جی تولید خواهد شد.

از همین رو در رندر مورد اشاره المان هایی نظیر نمایشگر Full Vision با نسبت طول به عرض 18:9 همراه با گوشه های گرد و حاشیه های بسیار اندک به کار گرفته شده اند. علاوه بر آن در پنل پشتی هم شاهد ماژول دوربین دوگانه ای هستیم که چینش آن به صورت افقی و همانند پرچمدار ال جی است. اما مشخصه دیگری که در نمای پشتی پیکسل و در تصویر مورد بحث قابل مشاهده است، سنسور تشخیص اثر انگشت بوده که در بالای لوگوی «G» قرار گرفته.

انتظار می رود پیکسل های تازه گوگل در فصل چهارم سال جاری میلادی معرفی شده و سپس روانه بازار شوند. خبرها حاکی از آن هستند که اهالی مانتین ویو یکی از پروژه های خود را لغو کرده و امسال دو موبایل تازه را روانه بازار می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • behzad
    behzad | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

    جالبه!
    دوربینشو میبینم یاد افراد عینکی می افتم ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی