ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با مهربانه برای نیازمندان مواد غذایی تهیه کنیم

استارتاپ «مهربانه» هر سال به تأمین مالی برای سبد غذایی نیازمندان در ماه رمضان می‌پردازد و امسال نیز در کمپین ماه رمضان بستری را فراهم کرده تا بتوانیم با جمع‌آوری مبلغی برای تأمین خوراک افراد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۱۶

استارتاپ «مهربانه» هر سال به تأمین مالی برای سبد غذایی نیازمندان در ماه رمضان می‌پردازد و امسال نیز در کمپین ماه رمضان بستری را فراهم کرده تا بتوانیم با جمع‌آوری مبلغی برای تأمین خوراک افراد نیازمند، سختی روزه‌ داری را بر آن‌ ها آسان کنیم.

در این کمپین، مهربانه با کمک ۲ موسسه خیریه جمعاً برای ۳۰۰ نفر، در مناطق کتیج سیستان و بلوچستان و طبس خراسان جنوبی، بسته غذایی سالانه به ارزش ۲۰ میلیون تومان تهیه خواهد کرد.

برای حمایت از پروژه‌ های تأمین سبد غذایی، کافی است به سایت مهربانه به آدرس mehrabane.ir/ramadan96 مراجعه و از پروژه دلخواه خود، به هر میزان که تمایل دارید، حمایت کنید.

همچنین می‌ توانید فطریه یا کفاره روزه خود را با حمایت مالی از پروژه‌های سبدغذایی، ادا کنید. برای محاسبه ساده تر این موارد، می توانید از بات تلگرام مهربانه استفاده کنید.

در صورت تأمین مالی موفقیت آمیز هر پروژه، می‌توانید گزارش روند اجرای آن را به صورت شفاف دریافت کنید و در صورت تأمین نشدن نیز، مبلغی که کمک کرده اید به حساب کاربری شما باز خواهد گشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی