ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمره عالی باتری HTC U11 در زمان استفاده و عملکرد متوسط در حالت استندبای

پرچمدار 5.5 اینچی اچ تی سی به نام U11 طراحی زیبایی داشته و با ارائه یکی از بهترین دوربین های بازار، سخت افزاری قدرتمند و ویژگی های جالبی مانند بدنه حساس به فشار، برگ برنده ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

پرچمدار 5.5 اینچی اچ تی سی به نام U11 طراحی زیبایی داشته و با ارائه یکی از بهترین دوربین های بازار، سخت افزاری قدرتمند و ویژگی های جالبی مانند بدنه حساس به فشار، برگ برنده کمپانی تایوانی در سال جاری میلادی بوده است.

ظرفیت باتری U11 نسبت به رقبا کمتر است

باتری به کار رفته در موبایل مذکور 3000 میلی آمپر ظرفیت دارد که در مقابل رقبایی با ابعاد مشابه، عدد کوچکتری به حساب می آید. U11 اما مانند بسیاری از پرچمداران بازار، از چیپست قدرتمند و بهینه اسنپدراگون 835 ساخت کوالکام استفاده می کند و باید دید ترکیب این دو، چه تاثیری در طول عمر باتری دستگاه خواهد داشت.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، عملکرد پرچمدار HTC از تمام محصولات اندرویدی موجود در بازار بهتر بوده و با میانگین عمر 9 ساعت و 3 دقیقه در حالت استفاده نرمال با روشنایی 200 نیت، تنها 2 دقیقه زودتر از آیفون 7 پلاس با سیستم عامل اختصاصی iOS خاموش می شود.

لازم به ذکر است که تلفن هوشمند مورد بحث در حالت استندبای مصرف متوسطی داشته (احتمالاً به دلیل وجود ویژگی هایی مانند بدنه حساس به فشار که در صورت خاموش بودن نمایشگر نیز همچنان فعال می مانند) و به همین خاطر نمی توان گفت که از همه جهات بهترین عملکرد ممکن را ارائه می کند.

فاکتور مهم دیگر در زمینه کارایی باتری، زمان مورد نیاز برای شارژ کامل است که در این زمینه نیز U11 عملکرد مطلوبی داشته و با استفاده از شارژر مخصوص خود، در یک ساعت و 38 دقیقه از 0 تا 100 شارژ می شود که با توجه به تصویر (اعداد نشانگر دقیقه هستند)، هم سطح اکثر پرچمداران بازار بوده و فقط محصول وان پلاس توانسته عملکرد قابل توجه تری از خود به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • شروین بشارتی
    شروین بشارتی | ۲ تیر ۱۳۹۶

    با برندهای اچ تی سی اپل سونی سامسونگ و هواوی کارکردم. ضمن احترام به همه برندها اچ تی سی بی نظیره. این گوشی طراحی زیبایی داره با ارتقای عملکرد دوربین در سال گذشته و امسال و بکارگیری باتری با راندمان و بازدهی عالی و خاصیت ip67 و همچنین ویژگی اج سنس و موارد بسیار دیگه اچ تی سی در مسیر رو به رشد قرار گرفته بطوریکه موجودی این گوشی در ایالات متحده به علت استقبال خوب سریعا تموم شد امیدوارم فروش جهانی خوبی هم داشته باشه

  • مهرداد علیخانی
    مهرداد علیخانی | ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

    اینم برای کسانی که هم قرقر میکردند که باتریش ظعیفه. هر چند فقط قصد تخریب داشتند.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی