ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

صدر نشینی نمایندگی پورشه در ایران در جدول رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش

بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، نماینده پورشه در کشور توانسته با جلب نظر مثبت اکثر مشتریان، رتبه نخست را در زمینه خدمات پس از فروش کسب کند. شرکت بازرسی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، نماینده پورشه در کشور توانسته با جلب نظر مثبت اکثر مشتریان، رتبه نخست را در زمینه خدمات پس از فروش کسب کند.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که به عنوان مرجع رسمی ارزیابی کننده کیفیت خدمات خودرویی در ایران محسوب می شود، هر فصل با بررسی خدمات ارایه شده توسط شرکت های داخلی و وارد کنندگان مختلف آنها را رتبه بندی می کند. این رتبه بندی در دو حوزه میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش و همچنین خدمات پس از فروش انجام می گیرد.

بنا بر آخرین گزارش انتشار یافته توسط ISQI، معین موتور (نماینده پورشه در ایران) در بخش خدمات پس از فروش خودرو با کسب 776 امتیاز در میان تمامی وارد کنندگان و خودروسازان فعال در کشور حائز رتبه اول شده است.

بعد از معین موتور، ایرتویا که فروش و خدمات پس از فروش محصولات تویوتا را بر عهده دارد، با کسب 762 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته؛ اطلس خودرو نماینده کیا نیز با امتیاز 749 در رتبه سوم ایستاده است.

در رتبه های چهارم و پنجم میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات پس از فروش هم به ترتیب آسان موتور (نماینده هیوندای) و ایران خودرو حضور دارند.

طبق استانداردهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کسب امتیاز 750 به منزله عملکردی ایده آل در بخش خدمات پس از فروش است که با این حساب فقط معین موتور و ایرتویا با امتیازی فراتر از حد تعیین شده، از این لحاظ عالی عمل نموده اند.

ناگفته نماند در رتبه بندی نهایی سال گذشته نیز نماینده پورشه با کسب 789 امتیاز در جایگاه نخست میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش ایستاده بود؛ ایرتویا نیز با 768 امتیاز در رتبه بعدی قرار داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • A_A_2
    A_A_2 | ۱۳ تیر ۱۳۹۶

    من یکی که خیلی راضیم.. خیلی خوش برخورد ، مهمون نواز، مودب و با شخصیت هستند خداییش... روزی که بنده رفتم اونجا حسابی تحویلم گرفتند و با چای و کلوچه ازم پذیرایی به عمل آوردند.. البته بعدا متوجه شدند که خریدار نیستم و فقط میخاستم آدرس بپرسم... به هر حال پذیرایی در خوری و پرخوری به عمل آوردند که بنده رو حسابی شرمنده کردند که نمیتوانستم یک عدد ماشین بخرم.. دوست میداشتم که میتوانستم لااقل یک عدد دستمال یزدی یا واکس داشبورد ازشون بخرم به خاطر این همه زحمت و پذیرایی که انجام دادند.. اما واقعا توان خرید همین اقلام رو هم نداشتم... جدی میگم نخندین، گریه داره.

  • SM
    SM | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

    بعید میدونم از شرکت های المانی نمایندگی رسمی داشته تو ایران داشته باشند، چند سال پیش هم پرشیا خودرو میگفت نماینده رسمی هستیم اما کذب بود و گندش اونجا در اومد که طرف ماشین خریده بود تصادف میکنه میبینه این ماشین قبلا صافکاری شده بوده و ماشین استوک رو همین پرشیا خودرو انداخته بود بهش بجای صفر، بنظرم هیوندای و کیا هم نمایندگی مستقیم ندارن بصورت واسطه اینکار رو انجام میدن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی