ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

سامسونگ تصادفاً وجود نسخه اکتیو از گلکسی اس 8 را تایید کرد

کمپانی سامسونگ از گلکسی اس 4 به بعد، هر سال یک نسخه مقاوم تر از پرچمدار خود را مدتی پس از معرفی محصول اصلی، برای مشتریان ماجراجو و حتی حواس پرت روانه بازار کرده است. ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

کمپانی سامسونگ از گلکسی اس 4 به بعد، هر سال یک نسخه مقاوم تر از پرچمدار خود را مدتی پس از معرفی محصول اصلی، برای مشتریان ماجراجو و حتی حواس پرت روانه بازار کرده است.

امسال نیز همانطور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، انتظار عرضه گلکسی اس 8 اکتیو را داشتیم که حالا به لطف تصاویر موجود از فهرست محصولات سامسونگ در وبسایت این شرکت، که مدت کوتاهی پس از انتشار اصلاح شد، مطمئنیم که موبایل مورد بحث وجود خارجی داشته و به زودی معرفی خواهد شد.

نمایشگر گلکسی اس 8 اکتیو لبه های خمیده نخواهد داشت

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، اطلاعات زیادی در ارتباط با گلکسی اس 8 اکتیو در وبسایت سامسونگ منتشر نشده و فقط می دانیم که تلفن جان سخت جدید کره ای ها، از اندروید 7 نوقا بهره مند خواهد بود. البته با توجه به مدل های قبلی، می توان حدس زد که اس 8 اکتیو از طراحی متفاوتی نسبت به سلفش برخوردار بوده و به احتمال زیاد برای افزایش مقاومت، از نمایشگر تخت استفاده خواهد کرد.

جدای از بدنه مقاوم، انتظار می رود نسخه اکتیو نیز مانند اس 8 اصلی، به نمایشگر 5.8 اینچی و چیپست اسنپدراگون 835 مجهز شده و از 4 گیگابایت رم و یک باتری بزرگ 4000 میلی آمپری برخوردار باشد.

گلکسی اس 7 اکتیو خرداد ماه سال گذشته معرفی شد؛ از همین رو انتظار می رود سامسونگ از پرچمدار اکتیو امسال خود نیز به زودی رونمایی کرده و مشخصات دقیق آن را منتشر نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۲ تیر ۱۳۹۶

    چه فایده وقتی ایران نمیاد

مطالب پیشنهادی