ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پایونیر اسپیکری مجهز به پورت لایتینگ و با تمرکز بر مکالمات کنفرانسی معرفی کرد

پایونیر به سبب تولید محصولات صوتی و تصویری با کیفیت به یک برند شناخته شده در جهان تبدیل شده است. حال کمپانی مذکور اسپیکر Play & Plug با پورت لایتینگ معرفی کرده که تمرکز آن روی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

پایونیر به سبب تولید محصولات صوتی و تصویری با کیفیت به یک برند شناخته شده در جهان تبدیل شده است. حال کمپانی مذکور اسپیکر Play & Plug با پورت لایتینگ معرفی کرده که تمرکز آن روی مکالمات کنفرانسی بوده و می توان با آن از پخش موسیقی هم لذت برد.

محصول مورد اشاره که «Rayz Rally» نام دارد دارای باتری داخلی نبوده و می بایست آن را از طریق پورت لایتینگ به آیفون یا آیپاد خود متصل کنید. باید گفت اسپیکر مذکور دارای یک درگاه لایتینگ هم بوده و از این رو به هنگام استفاده از آن، می توانید همزمان دستگاه خود را هم شارژ کنید.

«Rayz Rally» نخستین اسپیکر Play & Plus مجهز به پورت لایتینگ است

پایونیر در مورد محصول تازه خود مدعی شده که «Rayz Rally» به منظور برقراری مکالمات با کیفیت و شفافیت بالا بهینه شده و به علاوه این اسپیکر می تواند تشخیص دهد که گجت شما در حال پخش موسیقی بوده و از این رو میزان حجم صدا را به صورت خودکار تنظیم می کند.

از دیگر قابلیت های «Rayz Rally» می توان به بهره مندی از یک دکمه اختصاصی اشاره کرد که می توان از آن برای قطع و وصل کرن میکروفن در حین مکالمه و یا پخش و توقف موسیقی استفاده کرد.

لازم به ذکر است پایونیر پیشتر هم هدفون هایی با پورت لایتینگ و با نام «Rayz Plus» را معرفی کرده بود و رونمایی از اسپیکر مورد بحث هم حاکی از تلاش کمپانی مذکور برای ورود به حوزه محصولات جانبی مجهز به لایتینگ است. ناگفته نماند «Rayz Rally» در سه رنگ مشکی، خاکستری و سفید و با قیمت 99.95 دلار از طریق وبسایت اپل قابل خریداری خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی