ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا وان پلاس 5 از آزمون مقاومت فیزیکی سربلند بیرون می آید؟ [تماشا کنید]

همان طور که اطلاع یافتید، کمپانی وان پلاس دیروز طبق برنامه ریزی اعلام شده از موبایل پرچمدار جدیدش یعنی «وان پلاس 5» رونمایی کرد. این دستگاه که از منظر طراحی شباهت فوق العاده ای به آیفون ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۵

همان طور که اطلاع یافتید، کمپانی وان پلاس دیروز طبق برنامه ریزی اعلام شده از موبایل پرچمدار جدیدش یعنی «وان پلاس 5» رونمایی کرد. این دستگاه که از منظر طراحی شباهت فوق العاده ای به آیفون 7 پلاس و اوپو R11 دارد، به قدرتمند ترین سخت افزار موجود در دنیای موبایل مجهز شده و از چیپست اسنپدراگون 835 و 6 یا 8 گیگابایت حافظه رَم بهره می گیرد.

اگرچه وان پلاس 5 هنوز وارد بازار نشده، اما کمپانی سازنده نمونه ای از آن را در اختیار کانال معروف JerryRigEverything قرار داده تا تست آشنای مقاومت فیزیکی را تجربه نماید. در این تست مشخص می شود که آلیاژ آلومینیوم آندایز شده در بدنه موبایل بسیار مقاوم است و لایه محافظ گوریلا گلس 5 نیز به خوبی مانع از خط و خش های احتمالی می شود.

با این حال از آنجا که وان پلاس 5 به نسبت محصولات قبلی کمپانی وان پلاس با بدنه ای باریک تر ساخته شده، آیا از آزمون خم شدن نیز سربلند بیرون می آید؟ نتیجه را می توانید در ویدیوی زیر مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • heydar hejazi
    heydar hejazi | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

    تست مقاومتش از بعضی پرچمدارای بهتر بود.. اچ تی سی که تو تست خم شدن کم آورد..

    • htcone
      htcone | ۱ تیر ۱۳۹۶

      آقای محترم این گوشی از فلز ساخته شده اما اچ تی سی یو۱۱ فلزی نیست شما فکر میکنی اچ تی سی نمیتونه گوشی مقاوم بسازه چرا برادر میتونه همونطور که سه سال پیش وان ام ۸ رو با اون مقاومت و کیفیت بینظیر ساخت اما در یو ۱۱ بخاطر شیشه ای بودن گوشی و ملاحظاتی که بخاطر اج سنس داشته گوشی خیلی کم از مقاومتش کاسته شده که اونم در استفاده عادی و طبیعی هیچ موردی پیش نمیاره مگه یه آدم دیوانه بخواد با فشار زیاد و دو دستی گوشی رو خم کنه.

  • omid hedayatnej
    omid hedayatnej | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

    خیلی شبیه آیفون هست ولی واسه من فرقی نمیکنه قیمت مناسب باشه فقط تو ایران هم بیاد عالی هست ?

مطالب پیشنهادی