ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فاز سوم و تکمیلی شبکه ملی اطلاعات در تیر ماه رونمایی می شود

معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد فاز سوم شبکه ملی اطلاعات در حال تکمیل بوده و در تیرماه جاری رونمایی خواهد شد. برات قنبری اظهار داشت از آنجا که دو پروژه «دولت الکترونیک» و «شبکه ملی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد فاز سوم شبکه ملی اطلاعات در حال تکمیل بوده و در تیرماه جاری رونمایی خواهد شد. برات قنبری اظهار داشت از آنجا که دو پروژه «دولت الکترونیک» و «شبکه ملی اطلاعات» کاملاً به یکدیگر وابسته هستند، در تیر ماه سال جاری خبرهای جدیدی از رونمایی و پیشرفت این دو پروژه خواهیم داشت.

وی در مورد پروژه شبکه علمی کشور نیز افزود که این شبکه هم اکنون راه اندازی شده و در حال اتصال نقاط دانشگاهی به یکدیگر و به شبکه ملی اطلاعات است. به گفته قنبری، هر سه پروژه مورد بحث در سازمان فناوری اطلاعات ایران در حال انجام بوده و تأمین اعتبار آنها نیز توسط معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات صورت می گیرد.

معاون وزیر ارتباطات می گوید بخش شبکه دسترسی در پروژه شبکه ملی اطلاعات با سرمایه گذاری سه برابری بخش خصوصی نسبت به بخش دولتی انجام شده، ضمن اینکه هیچ مشکلی در زمینه تأمین اعتبارات مالی بخش های مختلف این پروژه وجود ندارد.

گفتنیست رونمایی و راه اندازی فاز سوم و تکمیلی شبکه ملی اطلاعات در ابتدا برای اردیبهشت ماه و همزمان با روز جهانی ارتباطات برنامه ریزی شده بود که این امر میسر نشد، تا اینکه وزیر ارتباطات هفته گذشته وعده داد تا پایان دولت فعلی، این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ehsan_karami
    ehsan_karami | ۱ تیر ۱۳۹۶

    چه جالب دقیق مثل این می مونه که تو کشور ما نمیتونم یه قرص آستامینوفن درست کنیم بعد خبر ساخت درو ضدسرطان میاد و یا نمیتونم یه قطعه کوچک الکتریکی تو همین پراید رو بسازیم بعدش از اون طرف خبر ساخت هواپیما جنگنده بیرون میاد.
    دوستان منزل ما ۸۰۰ متر با مخابرات فاصله داره بعد از چندین ماه دوندگی میگن شما خط تلفن pcmهست و امکان داشتن اینترنت رو نداری از اون طرف چون ما طبقه اول آپارتمان ۱۰ واحدی هستیم از شانس خوب موبایل هم خوب انتن نمیده. هالا فقط دوست دارم اون مسئول محترم دوباره بیاد از اینترنت ملی و این داستان ها حرف بزنه

  • mbselc
    mbselc | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

    ما فقط شبکه ی جهانی اینترنت رو به صورت آزاد و امن میخواهیم و مثلا اینترنت ملی را نمیخواهیم !!!

  • mbselc
    mbselc | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

    امیدوارم این اینترنت مثلا ملی هیچ وقت پا نگیره !!

  • saeed ......
    saeed ...... | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

    چند وقته اینترنت سمت به بد جور ریخته بهم مخصوصاً خطوط adsl فرقی هم نمیکنه کدوم شرکت باشه. شاتل. پارس آنلاین یا آسیا تک. یا کدوم منطقه. کلا کاهش سرعت و قطعی زیاد شده. بعضی وقتها سایت های داخلی مجبور میشم با شیلر شکن باز کنم. پس بگو علتش اینه که اقایون میخوان فازشون نهایی کن ? ?

مطالب پیشنهادی