ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسل ۲ موبایل پیکسل گوگل Pixel XL 2
تکنولوژی

آیا گوگل ساخت پیکسل های بعدی را هم به اچ تی سی سپرده است؟

پیش از این شنیده بودیم که قرارداد تولید موبایل های پیکسل بین گوگل و اچ تی سی دو ساله است، بنابراین شرکت تایوانی قرار است نسل دوم این موبایل ها را نیز به تولید برساند. حال ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

پیش از این شنیده بودیم که قرارداد تولید موبایل های پیکسل بین گوگل و اچ تی سی دو ساله است، بنابراین شرکت تایوانی قرار است نسل دوم این موبایل ها را نیز به تولید برساند. حال ظاهراً شواهدی در میان فایل های سیستمی موبایل پرچمدار HTC U11 کشف شده که این شنیده ها را تایید می نماید.

هفته قبل گزارشی منتشر شده بود مبنی بر این که شاید گوگل بخواهد تولید پرچمدار بزرگتر خود پیکسل XL را به شرکت ال جی بسپارد تا این شرکت نسل بعدی این موبایل را با نمایشگری بزرگتر و نسبت تصویر ۱۸:۹ روانه بازار سازد، در حالی که نسخه کوچکتر همچنان به دست اچ تی سی به تولید برسد.

اما شواهد جدید خلاف چنین ادعایی را نشان می دهد. از سال قبل دانستیم که شرکت تایوانی در اسناد داخلی خود دو پرچمدار گوگل را با نام های مستعار S1 و M1 می شناسد. بنابراین مشاهده نام های S2 و M2 در لا به لای کدهای موجود می تواند اثبات تولید نسل دوم پیکسل ها توسط HTC باشد.

البته هنوز احتمال تولید پیکسل اکس ال در قالب یک فبلت بزرگتر توسط ال جی وجود دارد، اما بیشتر احتمال آن می رود که چنین محصولی در سال ۲۰۱۸ و به عنوان عضو سوم خانواده پیکسل های گوگل پای به میدان رقابت بگذارد.

به طور حتم به زودی اخبار و اطلاعات جدیدتری در این خصوص منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • amir.ap
    amir.ap | ۱ تیر ۱۳۹۶

    گوشی محبوب من که با قیمت 3,4 میلیون نمیصرفه

  • omid hedayatnej
    omid hedayatnej | ۱ تیر ۱۳۹۶

    اچ تی سی خدایش شرکت خوبی هست هر کاری باید بکنن که این شرکت سر پا بمونه

مطالب پیشنهادی