ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل تا به امروز صدها هزار اپلیکیشن غیراستاندارد را از اپ استور حذف کرده است

اپل اخیراً به وضوح اعلام کرده که در صدد افزایش کیفیت کلی اپ استور خود برآمده و بنابر گزارش های تازه، این کمپانی روی حذف اپلیکیشن های اسپم یا کلون تمرکز نموده است. اپل در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

اپل اخیراً به وضوح اعلام کرده که در صدد افزایش کیفیت کلی اپ استور خود برآمده و بنابر گزارش های تازه، این کمپانی روی حذف اپلیکیشن های اسپم یا کلون تمرکز نموده است. اپل در توضیحات اپ استور آورده «اپلیکیشن هایی که با قالب های [از پیش آماده] تجاری یا از طریق سرویس های تولید اپلیکیشن ساخته شده باشند، مورد قبول نیستند» و به نظر می رسد که اپل قصد دارد روی این موضوع پافشاری بیشتری بورزد.

اشاره به قالب های از پیش آماده، نکته ای بسیار مهم است؛ زیرا همین حالا صدها و بلکه هزاران کلون از بازی Flappy Bird در اپ استور به چشم می خورد که با الگوهای تک دکمه ای توسعه یافته اند. اما مشکل، بسیار فراتر از کلون های فلپی برد می رود و اپلیکیشن هایی برای استریم موسیقی در اپ استور قرار گرفته اند که محتویات غیرقانونی در اختیار کاربران قرار می دهند و ردگیری شان نیز تقریباً غیرممکن است؛ بنابراین سازندگان این اپلیکیشن ها می توانند پیش از حذف آنها، به درآمد قابل توجهی برسند.

در مجموع، اپل اخیراً «صدها هزار» اپلیکیشن را از اپ استور خود حذف کرده که اپلیکیشن های کلون، اسپم، غیرسازگار با 64 بیت و آن دسته از نرم افزارهایی که برای «سال ها» دانلود نشده اند را شامل می شود.

در ماه اکتبر سال گذشته میلادی بود که اپل برای نخستین بار از برنامه اش برای حذف «اپلیکیشن های دردسرآفرین و رها شده» سخن گفت و تقریباً 50 هزار اپلیکیشن را حذف نمود. طی سال جاری میلادی، اپل این برنامه را ادامه می دهد و می خواهد همه چیز را برای طراحی جدید اپ استور که اواخر امسال به دست عموم می رسد آماده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی