ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر گلکسی نوت 8
تکنولوژی

در گلکسی نوت 8 خبری از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر نخواهد بود

مدت ها بود که شنیده می شد فبلت پرچمدار گلکسی نوت 8 اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر مجهز می شود، اما به نظر می رسد مقامات شرکت ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۸:۴۵

مدت ها بود که شنیده می شد فبلت پرچمدار گلکسی نوت 8 اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر مجهز می شود، اما به نظر می رسد مقامات شرکت کره ای به این نتیجه رسیده اند که تکنولوژی مذکور هنوز به بلوغ کافی برای عرضه به بازار نرسیده است.

مشکلات تکنیکی در کنار کمبود وقت مانع اصلی تحقق این ایده است

منبعی در کشور کره مدعی شده که مهندسان سامسونگ تلاش های بسیاری را برای تحقق این امر به خرج داده اند، اما ظاهراً هنوز به نقطه دلخواه خود نرسیده اند و برخی مشکلات تکنیکی در کنار کمبود وقت مانع از تحقق این ایده شده است.

ظاهراً علاوه بر مشکلات فنی مرتبط با تعبیه مدارات لازم در زیر لایه های نمایشگر، تولید انبوه این قطعه سخت افزاری نیز با مشکلات متعددی رو به رو است. گزارشی دیگر نیز مدعی شده که وجود سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر باعث برهم خوردن توازن روشنایی تصویر در برخی موقعیت ها می شود و مهندسان هنوز نتوانسته اند برای حل این مشکل راهکاری ارائه دهند.

سامسونگ تا به امروز به صورت رسمی به این گمانه زنی ها واکنش نشان نداده است، بنابراین هنوز نمی توان همه چیز را تمام شده دانست. انتظار می رود گلکسی نوت 8 در حدود مرداد ماه رونمایی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • سیدحسین
    سیدحسین | ۲ تیر ۱۳۹۶

    یکبارمیگین تیرمیادیکبارمیگین شهریور?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی