ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی ∞ Infinity Merge؛ پیش به سوی بی نهایت

معمولا یکی از ساده ترین راه ها برای جذب مخاطبین، استفاده از جمله «یک تجربه متفاوت» است؛ توسعه دهندگانی که بازی هایشان الهام گرفته از سبک هایی هستند که تازگی گذشته را ندارند، سعی می ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

معمولا یکی از ساده ترین راه ها برای جذب مخاطبین، استفاده از جمله «یک تجربه متفاوت» است؛ توسعه دهندگانی که بازی هایشان الهام گرفته از سبک هایی هستند که تازگی گذشته را ندارند، سعی می کنند با این عبارت بازیکن ها را به سمت خود بکشانند.

عجیب هم نیست. وقتی اپلیکیشن های یک سبک به ورطه تکرار می افتند [به علت تعدد زیاد بازی ها، جا برای خلاقیت کم می شود - همانند سبک Runner] عطش مخاطبین برای انجام عنوانی جدید با همان المان های آشنا افزایش پیدا می کند. با اینوجود خیلی کم هستند بازی هایی که بتوانند انتظارات کاربران از اینگونه عناوین را برآورده نمایند.

∞ Infinity Merge هم به نوعی با همین شعار پا به میدان گذاشته است. استودیوی معروف Infinity Games که با بازی های Infinity Loop و Square it توانست موفقیت های زیادی به دست بیاورد، با Infinity Merge دست به ریسک بزرگی زده که تقریبا می توانیم بگوییم جواب ریسکش را به خوبی گرفته است.

اما این ریسک چیست؟ همانگونه که احتمالا از اسکرین شات ها حدس زده اید، Infinity Merge عنوانی مشابه 2048 یا شاید بهتر باشد بگوییم Threes بوده و با یکی از کلون های این دو بازی مواجه هستیم؛ با این تفاوت که حالا اعداد جای خود را به اشکال رنگی مختلف داده اند.

بدین صورت که شما باید با کشیدن انگشت خود به چهار جهت بالا، پایین، چپ یا راست اجسام هم رنگ را با یکدیگر ادغام کنید. این کار هم تا جایی که فضایی برای حرکت نداشته باشید ادامه می یابد. فقط فراموش نکنید که همانند 2048، با تغییر هر جسم تمام اشکال آن ردیف جا به جا خواهند شد.

علت این که بالاتر از کلمه «ریسک» استفاده کردیم به تعداد زیاد اپلیکیشن های شبیه 2048 و Threes باز می گشت. تاکنون کلون های زیادی از این دو عنوان عرضه شده اند که تنها بعضی از آن ها توانسته اند بازیکن ها را سرگرم کرده و طعم موفقیت را بچشند. خوب حالا Infinity Merge چگونه توانسته خودش را از رقبای فراوانش متمایز کند؟

بازی دو حالت مختلف دارد. در مود دوم [عکس راست] تعداد کاشی ها افزایش یافته و چون کاشی وسط حذف شده است بیشتر به چالش کشیده می شوید.
یکی از جواب های این پرسش را باید در لا به لای مکانیزم های گیم پلی بیابید. Infinity Games برای جذاب تر کردن عنوانش و البته کاهش درجه سختی Infinity Merge نسبت به بقیه بازی های هم سبک [یکی از مهمترین دلایل اعتیادآوری این عنوان] از ایده «قدرت های مختلف» استفاده کرده است.

بخش پایینی تصاویری که منوی گیم پلی را نشان می دهند ببینید؛ سه آیکون وجود دارد. با استفاده از هر کدام از آن ها که البته رایگان هم نیست مزایایی به شما تعلق خواهد گرفت. جدا از آنکه بعد از هر باخت می توانید با پرداخت چندین سکه، جای اشکال را عوض کرده و یک شانس دوباره برای کسب بیشترین امتیاز دریافت کنید.

نکته جالب و جذاب دیگر Infinity Merge، ترکیب بیش از دو جسم با یکدیگر است. اگر سه شکل یا بیشتر را ادغام نمایید، تمام اجسام مشابه آن ها هم تغییر کرده و اصطلاحا سطح شان افزایش می یابد. وجود این المان باعث شده تا همان لحظه که احساس باخت می کنید، با ترکیب اشکال مشابه راه تان برای پیروزی هموار شود.

سومین المان سرگرم کننده Infinity Merge که موجب گشته این عنوان در کنار کلون های فراوان Threes همچنان جذابیت خودش را حفظ نماید، گرافیک و موسیقی جذاب بازی است. Infinity Games همانند ساخته های پیشین سعی کرده از رابط کاربری ساده، رنگ ها و قطعه های آرامش بخش استفاده کند.

بنابراین شما ضمن اینکه ذهن خود را به چالش کشیده و یک تجربه سرگرم کننده دارید، می توانید طعم شیرین «آرامش» را هم بچشید. خوشبختانه به واسطه وجود محیط های گوناگون و موزیک های متنوع بخش دیداری و شنیداری Infinity Merge به این زودی ها رنگ خستگی به خودش نمی گیرد.

حرف های خودمان را اینگونه به پایان می رسانیم که شاید Infinity Merge از دیدگاه مکانیزم های گیم پلی شباهت زیادی به Threes یا 2048 داشته باشد اما با تغییرات کم ولی مثبتش می تواند برای مدت ها شما را سرگرم کند. بنابراین اگر از علاقه مندان به این دست بازی ها هستید پیشنهاد می کنیم ساخته جدید Infinity Games را از دست ندهید.

نکته: در صورتی که برای دانلود از گوگل پلی مشکل داشتید، استفاده از ربات تلگرام apkdl را به شما توصیه می کنیم.

∞ Infinity Merge

∞ Infinity Merge

سازنده: ∞ Infinity Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 82.5 / 22 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sam Paeez
    Sam Paeez | ۱ تیر ۱۳۹۶

    چرا اینقدر تفاوت حجم داره ???

مطالب پیشنهادی