ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرنوشت بخش فلش مموری توشیبا هفته آینده مشخص می شود

2017 تا به اینجای کار، سال فوق العاده ای برای توشیبا نبود. این شرکت به دنبال فروش بخشی از کسب و کار خود برای جبران خسارت های مالی هنگفتی است که شعبه آمریکایی شرکت برایش ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ تیر ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

2017 تا به اینجای کار، سال فوق العاده ای برای توشیبا نبود. این شرکت به دنبال فروش بخشی از کسب و کار خود برای جبران خسارت های مالی هنگفتی است که شعبه آمریکایی شرکت برایش ایجاد کرده و از سویی سهامداران نیز چندان از شرایط رضایت ندارند. سال گذشته نیز توشیبا بخش سنسورهای تصویربرداری خود را به سونی فروخت.

اما به گفته برخی افراد نزدیک به ماجرا، توشیبا بالاخره یک خریدار برای خود پیدا کرده. گویا یک گروه وابسته به دولت ژاپن، چند شرکت از ژاپن، آمریکا و کره جنوبی را دور هم جمع کرده تا مشکل را برطرف سازد. هنوز رقم نهایی مشخص نیست اما درخواست توشیبا 2 تریلیون ین، برابر با 18 میلیارد دلار آمریکا است.

به نقل از منابع، اعضای هیئت مدیره توشیبا قرار است روز چهارشنبه راجع به این موضوع رای گیری کنند و نتیجه را از طریق بازار بورس توکیو اعلام خواهند کرد. گویا عمده سرمایه را شرکت SK Hynix از کره جنوبی که نقشی اساسی در بازار فلش مموری ها بازی می کند قرار است بپردازد.

با این حال، شاید وسترن دیجیتال بتواند این قرارداد را دچار مشکل کند. در دادگاه های آمریکا، وسترن دیجیتال پرونده ای را به جریان انداخته تا مانع فروش بخش تولید چیپ توشیبا بشود. گویا این دو شرکت با یکدیگر قراردادی دارند و بدون پرداخت هزینه هایی خاص، بخش چیپ و فلش مموری توشیبا نمی تواند به فروش برسد.

بخش محصولات نیمه هادی توشیبا بسیار مورد توجه است، چرا که پس از سامسونگ الکترونیکس، دومین تولید کننده فلش مموری NAND در جهان به شمار می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۲ تیر ۱۳۹۶

    فلش ۸ گیگ توشیبا از دیجی خریدم ۶۹۰۰ ?? هر کی میرسید چشش دنبالش بود آخرشم بردنش ?

مطالب پیشنهادی