ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامانه تابان ویژه اصناف با حضور رئیس جمهور رونمایی شد

دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران شب گذشته پس از ضیافت افطاری با فعالان اقتصادی کشور در روز ملی اصناف، همراه با مدیرعامل همراه اول و وزیر صنعت، معدن و تجارت از سامانه اطلاع رسانی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ تیر ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران شب گذشته پس از ضیافت افطاری با فعالان اقتصادی کشور در روز ملی اصناف، همراه با مدیرعامل همراه اول و وزیر صنعت، معدن و تجارت از سامانه اطلاع رسانی اصناف و تلویزیون اینترنتی «تابان» و پرتال آموزش الکترونیکی اصناف «سامان» رونمایی کردند.

در جریان این مراسم، علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف و غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی در رابطه با موضوعات مطرح شده به گفتگو و بیان دیدگاه ها پرداختند و سپس، رونمایی از دو سامانه نام برده انجام شد.

همراه اول و هلدینگ توسعه اعتماد مبین بر بستر شرکت پردیس هوشمند آسمان مجموعا با سرمایه گذاری 450 میلیارد ریالی خود این سامانه را در کنار پرتال آموزشی سامان تامین کرده اند تا آموزش و اطلاع رسانی در جامعه صنفی شکل بهتری به خود بگیرد و سطح علمی و مهارتی شاغلان در واحدهای صنفی و خانواده هایشان ارتقا یابد.

حمایت های همراه اول از این پروژه شامل مواردی نظیر تامین زیرساخت نرم افزاری، توسعه و راه اندازی میان افزار همراه اول به عنوان تنها پلتفرم تعاملی کشور در اتاق اصناف ایران، تامین کلیه زیر ساخت های سخت افزاری، اختصاص حجم ترافیک رایگان برای خانواده بزرگ اصناف برای دسترسی به محتوای سامان، تامین هزینه دوره های آموزشی خانواده ها ویژه اوقات فراغت تابستان (تا سقف یک میلیون نفر از دارندگان پروانه کسب) و دیگر موارد می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza
    reza | ۲ تیر ۱۳۹۶

    برای افتتاح یه سیستم زپرتی باید رییس جمهور کشور بره؟!

مطالب پیشنهادی