ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

واتس اپ در حال تست اشتراک گذاری فایل ها در هر فرمتی است

همانطور که می دانید در واتس اپ (WhatsApp) قادر هستید چیزهای بسیاری مثل تصاویر، ویدیوها، اسناد، صداها و مکان ها را با دیگر مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. با این حال این شرکت برای مدت طولانی ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲ تیر ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

همانطور که می دانید در واتس اپ (WhatsApp) قادر هستید چیزهای بسیاری مثل تصاویر، ویدیوها، اسناد، صداها و مکان ها را با دیگر مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. با این حال این شرکت برای مدت طولانی ارسال فایل ها را تنها به فرمت هایی همچون پی دی اف، اسناد ورد، اسلایدها و ... محدود کرده بود.

حالا به نظر می رسد که بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط WABetaInfo قادر هستید فایل ها را با هر نوع فرمتی که دارند برای مخاطبین خود ارسال کنید، البته به شرط آن که حجم فایل ها در سیستم عامل های iOS و اندروید به ترتیب بیشتر از 128 و 100 مگابایت نشود.

یکی از مزایای واتس اپ آن است که به کاربران اجازه می دهد تا ویدیوهای خود را بدون فشرده سازی های معمول برای کاربران دیگر ارسال کنند. با این حال 100 مگابایت محدودیت به نظر حجم کمی برای ویدیوهایی با رزولوشن بالا به شمار می رود. ممکن است این محدودیت ها برای حفاظت از سرورهای واتس اپ صورت گرفته باشند.

به اشتراک گذاری فایل ها در هر فرمتی به نظر مفید می آید. حالا می توانید در واتس اپ بدون استفاده از سرویس های دیگر فایل ها را با فرمت های گوناگون مستقیماً با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. این قابلیت هنوز در اختیار تعداد کمی از کاربران قرار دارد اما امیدوار هستیم که هرچه سریعتر شاهد عرضه آن به صورت عمومی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی