ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام قابلیت جدیدی به نام Favorites را تست می کند

بنابر گزارشات منتشر شده، اینستاگرام در حال حاضر قابلیت جدیدی به نام Favorites را در شبکه اجتماعی خود تست می کند؛ راهی تازه برای این که عکس هایتان را با گروه های کوچک تر و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ تیر ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

بنابر گزارشات منتشر شده، اینستاگرام در حال حاضر قابلیت جدیدی به نام Favorites را در شبکه اجتماعی خود تست می کند؛ راهی تازه برای این که عکس هایتان را با گروه های کوچک تر و خصوصی تری از افراد به اشتراک بگذارید.

این قابلیت به کاربران اجازه می دهد که بر مخاطبین پست های خود کنترل داشته و فقط برخی از آن ها را به نمایش عموم فالوئرها بگذارند. در این حالت می توان بعضی پست ها را از تایملاین عمومی مخفی کرد و فقط برای جمع منتخبی از فالوئرها به نمایش گذاشت. بنابراین این موضوع می تواند نیاز به ساخت حساب های کاربری خصوصی در اینستاگرام را به طور کامل از میان بردارد.

Favorites به کاربران اجازه می دهد که بر مخاطبین پست های خود کنترل داشته باشند.

به گفته تیم اینستاگرام، هدف از ارائه قابلیت Favorites ساخت گروهی از دوستان است تا بتوانند پست های مشخصی را در استوری ها یا فید اصلی شما مشاهده نمایند. مزیت قابلیت مذکور این است که افراد هنگام اضافه شدن یا حذف شدن از فهرست خصوصی شما متوجه این موضوع نمی شوند، بلکه تنها زمانی به این موضوع پی می برند که نشان سبز رنگ favorites را بالای پست های شما مشاهده کنند.

خوشبختانه پست هایی که به این شکل و برای جمع محدودی به اشتراک می گذارید همگی در یک تب جداگانه قابل پیگیری خواهند بود. هیچ کاربری نمی تواند برای پیوستن به لیست خصوصی شما درخواست بفرستد، و زمانی که فردی را از لیست خود پاک کردید دیگر امکان تماشای پست های خصوصی تان را نخواهد داشت.

قابلیت یاد شده فعلا مراحل تست خود را می گذراند و برای جمع محدودی از کاربران ارائه شده، با این وجود احتمالش هست که به نسخه پایدار و اصلی اینستاگرام نیز راه پیدا کند که زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mupm1
    mupm1 | ۳ تیر ۱۳۹۶

    دیروز داشتم فکر میکردم که حرکت بعدی اینستاگرام چیه. اتفاقا همین به ذهنم رسید

  • Sam Paeez
    Sam Paeez | ۳ تیر ۱۳۹۶

    این قابلیت تو فیسبوک هم بود ? و خیلی هم کاربردی ?

  • Mohammad Mehdi
    Mohammad Mehdi | ۳ تیر ۱۳۹۶

    خیلی قابلیت خوبیه اما کاش بیاد کاری کنه بتونیم لیست فالوورا یا کسایی که فالوومون میکنند را پرایوت کنیم مثل فیسبوک که کسی نمیتونست فرند لیست را ببینه

مطالب پیشنهادی