ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اسکرین شات جدید MIUI 9 و فاش شدن یکی از قابلیت های تازه

از مدتی پیش می دانیم که شیائومی توسعه MIUI 9 را در دست دارد، نسخه بعدی رابط کاربری مشهور این شرکت که به گفته ی لی جون قرار است قدرتمند، پایدار و سریع باشد. حالا یک ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۵ تیر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

از مدتی پیش می دانیم که شیائومی توسعه MIUI 9 را در دست دارد، نسخه بعدی رابط کاربری مشهور این شرکت که به گفته ی لی جون قرار است قدرتمند، پایدار و سریع باشد.

حالا یک اسکرین شات از بخش مالتی تسکینگ این رابط کاربری (قسمت موسوم به recents که پس از فشردن دکمه ی مربع ناوبری نمایان می شود) منتشر شده که علاوه بر طراحی حدودی این نسخه، یکی از قابلیت های جدید آن را هم نمایش می دهد.

در این تصویر مشاهده می کنیم که در MIUI 9 امکان سوییچ کردن بین بخش های مختلف اپلیکیشن ها هم در قسمت recents وجود دارد. برای مثال در این اسکرین شات ۲ پنجره به اپلیکیشن وی چت اختصاص یافته که یکی از آنها بخش مربوط به چت کردن در این نرم افزار را نمایش می دهد و پنجره دیگر هم به قسمت پرداخت آنلاین یا همان کیف پول WeChat مربوط است.

این قابلیت البته به شکل محدود تر در MIUI 8 هم وجود داشت، اما به نظر می رسد قرار است حالا به شکل گسترده تری در نسخه ی جدید مورد بهره برداری قرار گیرد و انعطاف پذیری بیشتری برای کاربر فراهم نماید.

شیائومی علاوه بر این پیشتر اعلام کرده بود که قصد دارد در آینده قابلیت تقسیم صفحه به دو قسمت و تصویر در تصویر را به رابط کاربری خود اضافه کند، بر همین اساس می توان انتظار داشت این دو قابلیت را هم در MIUI 9 مشاهده کنیم.

در پایان گفتنی است با توجه به اینکه MIUI 8 در ابتدای سال ۲۰۱۶ معرفی شده بود و MIUI 9 هم به مرحله ی بتا رسیده است، انتظار می رود به زودی نسخه جدید رابط کاربری مشهور شرکت شیائومی در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • AmirMasoud Dvc
    AmirMasoud Dvc | ۱۷ تیر ۱۳۹۶

    رابط کاربری می یو آی و قابلیت هاش آدم رو از نصب خیلی از اپلیکیشن ها بی نیاز میکنه و خوبیش اینه چون همه ساخت یک کمپانیه و یکپارچه هستن مشکلی ایجاد نمیکنن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی