ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار مشخصات فنی و رندر تبلیغاتی تبلت Asus Zenpad Z8 2017

با ورود تلفن های هوشمند بزرگ و فبلت ها به بازار، و همچنین عرضه اولترابوک های سبک وزن و ابزارهای هیبریدی مختلف، سهم تبلت ها از بازار لوازم الکترونیکی شخصی کاهش چشمگیری یافته و این ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۵ تیر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

با ورود تلفن های هوشمند بزرگ و فبلت ها به بازار، و همچنین عرضه اولترابوک های سبک وزن و ابزارهای هیبریدی مختلف، سهم تبلت ها از بازار لوازم الکترونیکی شخصی کاهش چشمگیری یافته و این کاهش به خصوص در نمونه های اندرویدی بیشتر خود نمایی می کند. اما با این حال کمپانی ها هنوز از تبلت های خود دلسرد نشده اند و هر سال مدل های جدیدی را به بازار عرضه می کنند.

ایسوس هم به عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت الکترونیک، محصولات متنوعی در این حوزه دارد که تبلت «Zenpad Z8» یکی از آنهاست. حالا با توجه به تصویری که افشا کننده مشهور «ایوان بلَس» به تازگی در حساب توییتر خود منتشر کرده، احتمالاً در سال جاری میلادی نسخه جدیدی از تبلت مورد بحث به بازار عرضه خواهد شد.

Z8 دو مدل مختلف با رَم های 3 و 4 گیگابایتی خواهد داشت

بنا به اطلاعات موجود، «Asus Zenpad Z8 2017» از چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 652 با فرکانس پردازشی 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرفیکی آدرنو 510 بهره برده و در زمینه فضای ذخیره سازی، دو انتخاب پیش پای مشتریان قرار خواهد داد. انتخاب اول رَم 3 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 32 گیگابایتی بوده و انتخاب دوم، رَم 4 گیگابایتی همراه با حافظه داخلی 64 گیگابایتی است که هر دو مدل، از کارت های حافظه تا سقف ظرفیت 128 گیگابایت پشتیبانی خواهند کرد.

تبلت مورد بحث نمایشگر 7.9 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1536 در 2048 داشته و از یک باتری غیر قابل تعویض 4680 میلی آمپری نیرو می گیرد. لازم به ذکر است که Z8 به پورت USB-C نیز مجهز بوده و از اندروید 7 نوقا به صورت پیش فرض استفاده می کند.

در نهایت گفتنی است تاریخ عرضه جهانی تبلت میان رده ایسوس هنوز مشخص نبوده و به احتمال زیاد در ابتدا، توسط اپراتورهای موبایل آمریکا و تحت قرار داد به دست مشتریان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۵ تیر ۱۳۹۶

    تبلت chuwi hi13ویندوزی خیله خوبه

مطالب پیشنهادی