ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدئوی 18 ثانیه ای از پیشرفت دو ساله مقر جدید اپل در کوپرتینو [تماشا کنید]

مقر جدید اپل در کوپرتینوی کالیفرنیا، که به اعتقاد بسیاری چندان بی شباهت به سفینه های فضایی فیلم های علمی تخیلی نیست، در آخرین مراحل ساخت و تکمیل خود قرار دارد و حتی کارکنان بعضی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۵ تیر ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۱

مقر جدید اپل در کوپرتینوی کالیفرنیا، که به اعتقاد بسیاری چندان بی شباهت به سفینه های فضایی فیلم های علمی تخیلی نیست، در آخرین مراحل ساخت و تکمیل خود قرار دارد و حتی کارکنان بعضی از واحدهای کمپانی نیز همین حالا، در دفترهای خود درون ساختمان جدید مشغول به کار هستند.

حالا کمپانی «Planet Labs»، که تصاویر ماهواره ای با رزولوشن بالا را در اختیار مشتریان مختلف قرار می دهد، در ویدئوی جدیدی که از مونتاژ عکس های ماهواره ای خود تهیه کرده، روند پیشرفت پروژه ساخت مقر اپل را طی دو سال گذشته به نمایش گذاشته است.

اپل پارک با انرژی های تجدید پذیر تغذیه می شود

بر اساس اطلاعات موجود، تقریباً کار سازه ای اپل پارک به پایان رسیده و بیشتر امور مربوط به ریزه کاری و ظریف کاری ساختمان و همچنین تجهیزات و مبلمان بعضی از بخش ها باقی مانده است. البته در زمینه محوطه سازی، کمپانی مورد بحث برای کاشت 7000 درخت برنامه ریزی کرده که مسلماً فرآیند وقت گیری خواهد بود.

اپل پارک که قرار است کاملاً با استفاده از انرژی های تجدید پذیر تغذیه شود، علاوه بر فضاهای کاری و اداری، چندین سالن ورزشی و رستوران مختلف نیز داشته و مرکز تحقیق و توسعه آن، پذیرای «جانی ایو» و تیم طراحی او خواهد بود.

جالب است بدانید مقر جدید اپل که مساحتی برابر با 175 هکتار را به خود اختصاص داده، با صرف هزینه 5 میلیارد دلاری و توسط گروه ساختمانی معمار مشهور انگلیسی، نورمن فاستر طراحی و ساخته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mi Amir
    Mi Amir | ۵ تیر ۱۳۹۶

    مرگ بر آمریکا

  • mohamad moradi
    mohamad moradi | ۵ تیر ۱۳۹۶

    ببین اونا تو 2 سال چی ساختن بعد شما هنوز نتونستید اپ تون رو ی جوری بسازید ک ویدیو تو خود اپ پخش بشه یا اپ روزیاتو رو هنوز نساختید

    • Mazhar X
      Mazhar X | ۵ تیر ۱۳۹۶

      اونا 5 میلیارد دلار خرج کردن? ?

مطالب پیشنهادی