ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چگونه می توان مانع به نمایش در آمدن بهترین توییت ها در بالای تایملاین توییتر شد؟

با دیدن بازخورد کاربران می توان گفت که افراد زیادی طرفدار الگوریتم دسته بندی فیسبوک نیستند، اما به ادعای آن ها این سیستم درگیر کننده است. در رابطه با همین موضوع جای تعجب ندارد که توییتر ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۵ تیر ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

با دیدن بازخورد کاربران می توان گفت که افراد زیادی طرفدار الگوریتم دسته بندی فیسبوک نیستند، اما به ادعای آن ها این سیستم درگیر کننده است. در رابطه با همین موضوع جای تعجب ندارد که توییتر نیز یک ویژگی مشابه به نام Best Tweets را روی شبکه اجتماعی خود اجرا کند.

حالا به جای دیدن فید با ترتیب زمانی مشخص، هنگامی که وارد توییتر می شوید توییت هایی که توییتر فکر می کند بر اساس توییت های اخیر ممکن است به آن ها علاقه داشته باشید را به شما نشان داده می شود. به سبب این اقدام گاهی ممکن است پس از اسکرول های چندین و چند ساعته به فید منظم خود برسید.

اینجا هستیم تا به شما بگوییم چگونه می توان مانع به نمایش در آمدن بهترین توییت ها در بالای تایم لاین توییتر شد؛ پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

در این عکس به طور کلی 44 توییت (که دوتای آن ها را در عکس می بینید) در بالای توییت هایی که باید به صورت منظم در تایم لاین توییتر به نمایش در بیایند، ظاهره شده اند.

روی آیکن تصویر خود که در بالا و سمت راست صفحه نمایش قرار دارد کلیک کنید و سپس گزینه Settings and Privacy را انتخاب نمایید.

به قسمت پایین اسکرول کنید تا به بخش Content برسید. در این قسمت تیک کادر Timeline با مضمون Show Me the Best Tweets First را بردارید.

روی گزینه Save Changes ضربه بزنید. پس از انجام این کار از شما خواسته می شود تا رمز عبور خود را وارد و مجدداً روی گزینه Save Changes کلیک کنید.

از این پس فید توییتر شما فقط جدیدترین توییت ها را برایتان به نمایش در می آورد. توجه داشته باشید که انجام این کار به معنای حذف کامل این قابلیت نیست. با اعمال این تغییرات می توانید بسیار سریعتر از گذشته به زمانبندی صحیح تایم لاین خود دسترسی داشته باشید. نظر شما در این رابطه چیست؟ تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد هادی
    محمد هادی | ۷ تیر ۱۳۹۶

    کاش می گفتید نسخه چند توییتر مد؟ک نظرتون هست.

    در نسخه 6.43.0 و آندروید، گزینه مدنظر موجود نیست

  • mirzazadeh
    mirzazadeh | ۵ تیر ۱۳۹۶

    دوست عزیز، ما هر چی کشتیم همچین چیزی پیدا نکردیم،احتمالا نسخه ها متفاوته

مطالب پیشنهادی