ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوستر تبلیغاتی منتسب به گلکسی نوت 8، دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت را نمایش می دهد

به تازگی تصویری تبلیغاتی از گلکسی نوت 8 سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات جالبی با خود به همراه می آورد. در این پوستر، می توانیم طراحی نهایی نوت 8 سامسونگ را مشاهده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ تیر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

به تازگی تصویری تبلیغاتی از گلکسی نوت 8 سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات جالبی با خود به همراه می آورد. در این پوستر، می توانیم طراحی نهایی نوت 8 سامسونگ را مشاهده کنیم و دوربین اصلی دوگانه نیز در پشت به چشم می خورد که البته چندان دور از انتظار نبود. با این همه، شاید نکته جالب تر، تعبیه مجدد اسکنر اثر انگشت روی پنل پشتی دستگاه باشد که بالاخره تکلیف این سنسور را مشخص می کند.

ظاهراً سامسونگ برخلاف اهدافی که دنبال می کرد، قادر به حل مشکل روشنایی نمایشگر نبوده که دلیل اصلی آن، به تعبیه اثر انگشت داخل نمایشگر باز می گردد؛ در نهایت این مسئله سبب شده تا یک بار دیگر سنسور مورد اشاره به بخش پشتی دستگاه انتقال یابد. گفتنی است که این اسکنر زیر دوربین جای گرفته و برخلاف گلکسی اس 8، در کنار آن قرار ندارد؛ بنابراین دسترسی پذیری ساده تری نسبت به پرچمدار قبلی سامسونگ خواهد داشت.

گفتنی است که اسکنر اثرانگشت زیر دوربین جای گرفته و برخلاف گلکسی اس 8، در کنار آن قرار ندارد


شاید یکی از نکات عجیب در طراحی گلکسی نوت 8، محل قرارگیری سنسور ضربان قلب دستگاه باشد که بالاتر از جای همیشگی و در نزدیکی لبه بالایی دستگاه به چشم می خورد. از آن جایی که سامسونگ ظاهراً تمایلی به کنار گذاشتن این سنسور بیومتریک ندارد، محل قرارگیری آن اندکی نامناسب به نظر می رسد و کاربر باید انگشتان خود را به بالا بکشد تا قادر به لمس سنسورها باشد.

در نهایت اگر این پوستر واقعی باشد، تایید می کند که گلکسی نوت 8 زبان طراحی گلکسی اس 8 را به ارث برده و ضمن حاشیه بسیار کم و خمیدگی اندک لبه های نمایشگر، نسبت نمایشگر به بدنه نیز بسیار بالاست. در حال حاضر انتظار می رود که فبلت پرچمدار سامسونگ اواخر ماه آگوست یا اوایل سپتامبر با قیمت حدودی 900 دلار معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۶ تیر ۱۳۹۶

    جای فلش دوربین توو ذوق میزنه

  • shayankia
    shayankia | ۶ تیر ۱۳۹۶

    پشتش یکم زشته!

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۶ تیر ۱۳۹۶

    فکر کنم پایین دوربین باشه

مطالب پیشنهادی