ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

درخشش نیسان در ارزیابی رضایتمندی مشتریان موسسه AutoPacific

کمپانی ژاپنی نیسان سال گذشته بیشترین رشد را در میان تمام برندهای خودرویی در آمریکا تجربه کرده و توانست با برخی از محصولات خود جایزه رضایتمندی مالکین VSA را از موسسه AutoPacific کسب کند. بر ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۶ تیر ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

کمپانی ژاپنی نیسان سال گذشته بیشترین رشد را در میان تمام برندهای خودرویی در آمریکا تجربه کرده و توانست با برخی از محصولات خود جایزه رضایتمندی مالکین VSA را از موسسه AutoPacific کسب کند. بر این اساس مدل هایی مثل روگ (همان اکس تریل)، مورانو، ماکسیما، تایتان و ورسا هر یک در کلاس خود به عنوان بهترین خودرو شناخته شده و حائز رتبه اول شده اند.

در ارزیابی موسسه AutoPacific بیش از 54 هزار مالک انواع خودرو و پیکاپ سبک مدل 2016 و 2017 شرکت داشتند که در نهایت نیسان با پیروزی در پنج کلاس بیش از هر خودروساز دیگری جوایز موجود را از آن خود کرد. نکته جالب اینکه مورانو برای سومین سال پیاپی و روگ و ماکسیما برای دومین سال متوالی در کلاس خود به عنوان نخست دست یافتند.

در سال 2016 نیسان روگ که با فروش 329,904 دستگاه به عنوان یکی از پرفروش ترین خودروهای آمریکا دست یافت، در مقایسه با سال 2015 رشدی 14.9 درصدی داشت. این کراس اوور کامپکت امسال نیز با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و فروش آن در پنج ماهه نخست 34.9 درصد رشد کرده؛ نیسان تایتان نیز در همین مدت رشد فوق العاده ای داشته و 289.5 درصد فروش آن افزایش پیدا کرده است.

همانطور که از نام جایزه میزان رضایت مالکین از خودروها (VSA) نیز مشخص است، جوایز طبق نظرسنجی های انجام شده و بر اساس نظرات مالکین درباره 49 فاکتور مختلف – مثل راحتی کابین، طراحی، مصرف سوخت و عملکرد - اعطا می شود. آقای جورج پترسون مدیر موسسه AutoPacific در این باره گفته:

بررسی VSA برداشتی کلی ارایه می کند که شامل تجربه مالکین از کیفیت و امنیت خودروهایشان می شود؛ اما در عین حال اعماق تجربه مالکیت را نیز ارزیابی می کند.

آقای اسکات شرلی معاون بازاریابی نیسان در آمریکای شمالی نیز اظهار کرده:

روگ، ماکسیما و مورانو اثبات کردند که در کلاس خود واقعا خودروهای منحصربفردی هستند. این سه در سال های اخیر کاملا از نو طراحی شده اند و ما خوشحالیم که مالکین ورسا و تایان نیز در ارزیابی VSA آنها را تایید کرده اند. موفقیت نیسان در 5 کلاس مختلف حکایت از آن دارد که این کمپانی می تواند در سگمنت ها و قیمت های متنوع محصولاتی مطلوب تولید کند.

شایان ذکر است روگ پس از ورود به نسل دوم و آغاز تولید در سال 2014 همواره با رشد فروش مواجه شده است. نیسان برای سال 2017 این خودرو را دستخوش تغییراتی کرده و با فناوری های نوینی آن را راهی عرصه رقابت نموده است. ماکسیما نیز با طراحی مدرن و عملکرد مناسب خود در نسل هشتم، جایگاهی درخور توجه بین مشتریان پیدا کرده است. دیگر شاسی بلند این کمپانی یعنی مورانو هم با توجه به فاکتورهایی مثل طراحی پویا، کابین پیشرفته و مواد با کیفیت به کار رفته جزو محصولات پرطرفدار نیسان به شمار می رود.

در رده های پایینی بازار نیسان با مدل ورسا حضور دارد که بر روی آن برچسب قیمتی نزدیک به 13 هزار دلار دیده می شود. این خودروی اقتصادی به یک موتور 1.6 لیتری با توانایی تولید 109 اسب بخار مجهز بوده و ضمن مزایایی مثل مصرف سوخت بهینه و کابین جادار، پنج ستاره ایمنی از موسسه NHTSA کسب کرده است.

در بخش پیکاپ ها نیز این کمپانی ژاپنی مدل 2017 تایتان را با موتور 5.6 لیتری جدید که 390 اسب بخار قدرت دارد، راهی خیابان ها کرده است. این پیکاپ در ابتدا با اتاق دو کابین و به صورت دو یا تک دیفرانسیل ارایه می شد، اما از ماه نوامبر یک نسخه جدید تک کابین نیز به مدل های قابل انتخاب این پیکاپ اضافه شد. گفتنی است مدل های King Cab و XD نیز در نمایندگی های نیسان در آمریکا به فروش خواهند رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی