ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رکوردشکنی ادامه دارد؛ فروش 1.3 میلیون واحدی گلکسی اس 8 در خاک کره جنوبی

بنابر گزارش های تازه، سامسونگ توانسته 1.3 میلیون واحد از پرچمدار سال 2017 خود را در خاک کره جنوبی به فروش برساند؛ گفته می شود که با این فروش گلکسی اس 8 و اس 8 ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ تیر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

بنابر گزارش های تازه، سامسونگ توانسته 1.3 میلیون واحد از پرچمدار سال 2017 خود را در خاک کره جنوبی به فروش برساند؛ گفته می شود که با این فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، تمام رکوردهای فروش پیشین سامسونگ در این کشور شکسته شده اند.

در حال حاضر تخمین زده می شود که به صورت روزانه، 11 هزار الی 12 هزار واحد از دو مدل اس 8 و اس 8 پلاس به فروش می رود و هیچ موبایل دیگری قادر به دستیابی به چنین موفقیتی در کره جنوبی نبوده است. این موفقیت همچنین سبب شده تا ارزش سهام سامسونگ الکترونیکس در روز دوشنبه به بیشتری حد خود، یعنی 2123 دلار به ازای هر سهم برسد.

اگرچه هیچکس نمی تواند پیروزی سامسونگ در کره را زیر سوال ببرد، اما اوضاع ممکن است در ابعاد بین المللی اندکی متفاوت باشد. طی ماه گذشته و بنابر آخرین آمار، سامسونگ موفق به فروش 5 میلیون واحد از گلکسی اس 8 شده بود که نسبت به فروش 7 الی 9 میلیون گلکسی اس 7 و اس 7 پلاس در همین بازه زمانی، کمتر است.

با این همه، هنوز زمان زیادی تا پایان سال جاری میلادی باقی مانده و کمپانی سامسونگ هم قرار نیست به کمپین تبلیغاتی خود برای گلکسی اس 8 استراحت دهد. در واقع برای حفظ این موفقیت و افزایش آن، سامسونگ قصد دارد دو عضو اخیر خانواده گلکسی اس را در رنگ های تازه به بازار عرضه کند. علاوه بر این، طی ماه های آتی باید منتظر نسخه ریفربیش نوت 7 و نیز گلکسی نوت 8 بود که قطعاً به سامسونگ در رقابت با مدل های جدید آیفون یاری می رسانند.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۷ تیر ۱۳۹۶

    سوو به نیابت از کره ای ها یعنی عالیه

  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۶ تیر ۱۳۹۶

    گوشی جدید از محل نامناسب سنسور اثر انگشت رنج میبره که فکر کنم به همین خاطر فروش کم تری نسبت به s7 داره

مطالب پیشنهادی